Skocz do zawartości

Inne pozycje niż podawane w panelu


Rekomendowane odpowiedzi

Pozycja widoczna w panelu adwords to średnia. Sprawdź dodatkowo czy patrzysz na średnią pozycję w sieci reklamowe, sieci wyszukiwania, czy średnią pozycję już z tych dwóch sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

To samo mam stroan na pozycji 7 a sprawdzajac ja przez 4h po 5razy w ciagu 1h pozycje od 1 do 3 :) czytalem na zagranicznym forum ze to narzedzie nie jest dopracowane i zeby nie sugerowac sie w duzej mierze w danej chwili wynikami tylko pod koniec dnia hmmm dziwne ale zgadzam sie z tym choc nie wszystkie slowa kluczowe pokazuje mylnie niewolnikG masz podobnie? czy wszystkie slowa kluczowe pokazuje Ci blednie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

colca jak sprawdzasz w google czy reklama się pojawia to popełniasz poważny błąd. Reklamy w Twoim otoczeniu mogą pojawiać się w mniejszej bądź wiekszej liczbie, ponieważ każdy reklamodawca na podobne hasła może kierować reklamę na różne regiony co już niesie za sobą różne pozycje reklamy w różnych regionach.

Po drugie wyświetleniem reklamy wpływasz pośrednio na ceny za kliknięcie. Pogarszasz CTR przez wyświetlenie reklamy a brak kliknięcia. CTR ma duży wpływ na wynik jakości co przekłada się na koszt kliknięcia.

Sprawdzaj czy reklamy się wyświetlają dzięki narzędziu podglądu reklam dostępnym na koncie adwords.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

colca jak sprawdzasz w google czy reklama się pojawia to popełniasz poważny błąd. Reklamy w Twoim otoczeniu mogą pojawiać się w mniejszej bądź wiekszej liczbie, ponieważ każdy reklamodawca na podobne hasła może kierować reklamę na różne regiony co już niesie za sobą różne pozycje reklamy w różnych regionach.

Po drugie wyświetleniem reklamy wpływasz pośrednio na ceny za kliknięcie. Pogarszasz CTR przez wyświetlenie reklamy a brak kliknięcia. CTR ma duży wpływ na wynik jakości co przekłada się na koszt kliknięcia.

Sprawdzaj czy reklamy się wyświetlają dzięki narzędziu podglądu reklam dostępnym na koncie adwords.

To samo mam stroan na pozycji 7 a sprawdzajac ja przez 4h po 5razy w ciagu 1h pozycje od 1 do 3 ;) czytalem na zagranicznym forum ze to narzedzie nie jest dopracowane i zeby nie sugerowac sie w duzej mierze w danej chwili wynikami tylko pod koniec dnia hmmm dziwne ale zgadzam sie z tym choc nie wszystkie slowa kluczowe pokazuje mylnie niewolnikG masz podobnie? czy wszystkie slowa kluczowe pokazuje Ci blednie ?

Spokojnie czy ja cos napisalem ze sprawdzam wyniki w googlu? bez obaw raz na ruski czas moze sprawdze co sie dzieje w realu :) i nie mam zamiaru z 20 wyswietlen reklamy wyswietlic sobie np. 15 :)

ba musialem jeszcze jechac specialnie do 2 firm i pracownikom tlumaczyc, aby nie sprawdzali reklam w googlu bo szkodza kampani (szef dalej nie zalapal)

tak samo proponuje uzywac narzedzie Podgląd i diagnostyka reklam i dzieki Redjasper za interesownosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Ok pogarszamy wynik jakości itp itd nikt nie mówi że sprawdzamy cały czas w google.

Sprawdzamy w narzędziu podglądu reklamy i tam jesteśmy powiedzmy na 1szej pozycji i coś nas tchnie by jeszcze sprawdzić w domu na kompie wpisując w google.. ooo i tam już 2ga pozycja, to dzwonimy do żony by u siebie w pracy sprawdziła w google i ona też ma drugą pozycję.. to czemu narzędzie nam pokazuje 1szą ?? już tego nie rozumiem

I drugie nurtujące pytanie:

Teraz już narzędzie pokazuje drugą pozycję, chcemy więc ponieść większe koszty i przebić konkurencje, wskoczyć na 1sze.

Podnosimy stawkę za dane słowo kluczowe z np: 1,6zł na 2,6zł i nic dalej druga pozycja, ponosimy więc w celu sprawdzenia efektów na 3,6 potem 5,6 i dalej nic - druga pozycja. Zmieniamy więc średnią stawkę dla grupy z 1,4zł na 2,4zł hmm dalej druga pozycja (sprawdzając w narzędziu podglądu reklamy). Co więc zrobić by przebić konkurencje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawić wynik jakości kampanii - jeśli masz jedną grupę reklam i wszystkie słowa w tej grupie to nie dziw się, że nie działa.

Było masę tematów w sieci dotyczących pozycji reklam..........

W Twojej okolicy akurat konkurencja jest taka, że reklama pokazuje się na x pozycji. Ale w całej polsce na innych terenach może być mniejsza i reklama pokazuje się wyżej. Nie sprawdzisz tego dokładnie.

Jeśli masz ustawione stawki dla każdej frazy to nic Ci nie da stawka dla grupy reklam.

To nie jest sugestia o usunięcie stawek dal fraz. To informacja, że w hierarchii stawka dla grupy jest niżej niż stawka dla frazy. Jeśli stawka dla frazy jest ustawiona to google tylko ją będzie brało pod uwagę.

Przypominam, że pozycja reklamy to wynik jakości x stawka cpc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

optymalnie by było dla każdej frazy mieć osobną reklamę oraz osobny landing page - tak aby współczynnik jakości był bardzo wysoki. Wówczas jeśli te elementy mamy porządnie zrobione, to możemy spać spokojnie, że konwersja będzie wysoka. Jeśli ktoś ma kampanię, która ma wąski ale kosztowny zasięg - to polecam takie rozwiązanie. Przy większy kampaniach jest to bardzo pracochłonne i często nieopłacalne.

Co do bycia number 1 i stawek za kliknięcie:

Jestem przekonany o tym, że ludzie klikają we własne reklamy, żeby pokazać automatowi - że jego reklama ma wyższą klikalność - paranoja ale niestety to prawdopodobnie bardzo dobrze działa.

 Szablony do zennopostera - ZenBLOG, ZenSocialBot, ZenOgłoszenia, Szeptacz, ZenFles, ZenReview, szablony do poczty i inne). Tylko profile VIP proszę zamawiać przez priv lub email

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dziękuje za pomoc i naświetlenie sprawy.

W takim razie jeśli mam powiedzmy 20 słów fraz, podzielonych na 4 kampanie.

Z czego konkurencja na jedno ze słów kluczowych mimo moich wysokich stawek wyświetla się na 1 miejscu.

Co sugerujecie:

Wykasować frazę (x) w kampanii gdzie są inne frazy.

Stworzyć kolejną kampanie,

Kampanie zatytułować inaczej, efektywniej.

W niej utworzyć 1 grupę reklam.

Dodać frazę (x) z ustawioną stawką.

Nie szukać frazy (x) w google by nie obniżać CPC

Czy dobrze rozumuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od ogarnięcia tematu związanego z podziałem kampanii na grupy reklam i ułożenie dla tych grup odpowiednie teksty reklamowe.

Z tego co napisałeś w ostatniej wypowiedzi zastanawiam się czy jest jakiś większy sens w Twoim wypadku tworzyć nowe KAMPANIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem trochę pytania.

Jeśli CTR będzie niski to wynik jakości również będzie niski, ale to nie wpłynie diametralnie na jej wyświetlanie - wpłynie na pozycję reklamy - pozycji masz 10 na stronie.

Od budżetu dziennego i stawki cpc będzie zależeć częstotliwość pokazywania się reklamy bądź prędkość - w zależności od ustawień kampanii.

Jeśli chcesz aby reklama pokazywała się na pierwszych trzech miejscach to zadbaj o wynik jakości - odpowiednie stawki cpc i ustaw automatyzację w odpowiedni sposób

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem trochę pytania.

Jeśli CTR będzie niski to wynik jakości również będzie niski, ale to nie wpłynie diametralnie na jej wyświetlanie - wpłynie na pozycję reklamy - pozycji masz 10 na stronie.

Zgadzam sie i dowodem moze byc konto przejete po jakims expercie lub osobie ktora po swojemu bez wiedzy zabrala sie za kampanie i pyta mnei dlaczego tak duzo placi za klik przy marnych pozycjach :)

wiekszosc slow kluczowych ma wynik jakosci od 3 do 6 a za tym ida wyzsze stawki za klik, aby pojawic sie jak najwyzej

Od budżetu dziennego i stawki cpc będzie zależeć częstotliwość pokazywania się reklamy bądź prędkość - w zależności od ustawień kampanii.

Od budżetu dziennego co masz na mysli? chyba nie to ze firma ustawila budzet na 70zl ja mam na 50zl i juz moja reklama bedzie mniej razy wyswietlana?

nie wspominam juz o tym, ze budzet dzienny u mnie wyniosl 25zl ;) czyli nie zostal przekroczony, a pozycje slow k. od 1 do 3 - Śr. poz. dzien 3,1

Co do wyswietlen chodzilo mi bardziej o to co pokazuje symulator stawek:

Maks. CPC Szacowana liczba wyśw. Szacowane wyśw. u góry

3,95 zł 69 60

1,75 zł 64 33

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Symulator stawek to tylko narzędzie pomagające - nie sugeruj się nim na 100% - przejrzyj swoje statystyki i wtedy podejmij decyzje

Dlaczego nie rozumiesz zależności częstotliwości pokazywania się reklam od budżetu??:)

Załóżmy, że budżet jaki ustawiłeś to 25 zł - tobie wystarcza na cały dzień, ale...

Dla wielu reklam to zbyt mało. Co to spowoduje? (załóżmy, że stawka za kliknięcie to 1 zł) Uzyskamy tylko 25 kliknięć w reklamę, gdzie np. moglibyśmy aż 100 przy budżecie 100 zł.

Jak to ma się do częstotliwości? Przy budżecie 25 zł reklama pojawi się 4 razy rzadziej - przy ustawieniu pokazuj reklamy bardziej równomiernie, bądź 4 razy szybciej przy ustawieniu pokazuj jak najszybciej.

Każda branża jest inna i trzeba dostosować się do oczekiwań Klienta oraz branży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności