Skocz do zawartości

Czy jest sens pozycjonować kilka domen do jednej strony?

mza99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem raczej laikiem jeśli chodzi o pozycjonowanie. Do tej pory dodawałem stronę do katalogów, co dało w miarę dobre efekty, jednak apetyt rośnie w miarę jedzenia:)

Zastanawiam się czy jest sens podpiąć kilka domen pod 1 stronę. Powiedzmy, że chce pozycjonować sklep odzieżowy, który się nazywa powiedzmy "Kram". Do tej pory pozycjonowałem stronę na tą domenę na hasło "sklep odzieżowy poznań". Czy wykupienie i podpięcie pod stronę domeny www.sklepodziezowypoznan.pl i pozycjonowanie jej da jakieś efekty? Czy lepiej skupić się na pozycjonowaniu domeny, która do tej pory była pozycjonowana?

Z góry dzięki za pomoc. Jeśli piszę o banałach to przepraszam, ale jak mówiłem jestem raczej laikiem, a nie znalazłem podobnego tematu.

Kilka domen do jednej strony? W sensie? Jeżeli chodzi Ci o 301 to;

Zadbaj o to żeby nowa domena miała wartościową treść. Podlinkuj, gdy strona zdobędzie moc możesz zrobić przekierowanie 301.

Natomiast jeżeli chcesz postawić taki sam serwis na domenie www.sklepodziezowypoznan.pl to musisz mieć unikalną treść po za tym złączone słowa google traktuje jako jedno więc lepszym rozwiązaniem jest www.sklep-odziezowy-poznan.pl na pewno na takiej domenie uzyskasz lepszą pozycję + dobry title, description ze słowami kluczowymi i sensownym krótkim tekstem i top jest :)

Chodziło mi o to, że kilka domen będzie prowadzić do mojej strony, ale do różnych podstron - czyli np

- stara domena będzie prowadzić do strony głównej,

- a np. domena sklep-odziezowy-poznan.pl będzie już prowadzić do konretnego działu na stronie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie