Skocz do zawartości

ilość backlinków a pozycja

Rekomendowane odpowiedzi

Od razu zaznaczam, że jestem początkujący w dziedzinie pozycjonowania. Poczytałem trochę o tym, bo chcę zrobić swoją stronę i zadbać o dobre miejsce. Zacząłem sprawdzać strony znajdujące się w top10 pod kątem mojej frazy, bo ocenić moje szanse i doznałem szoku. Strona np z 3 miejsca ma 20 backlinków a z np 8 ma 16 00 backlinków. Może mi to ktoś wyjaśnić. Wiem, że link linkowi nie równy, ale tu chyba jest coś nie tak. Albo strona której użyłem do badania nie działa poprawnie, albo mają jakoś poukrywane te linki. Podrzućcie też przy okazji jakąś sprawdzoną stronę lub narzędzie do określania ilości backlinków.

W pierwszej sytuacji może jest to 8 backlinków z domen głównych o dużym PR.

W drugiej sytuacji jest to może 16k backlinków z podstron jednej domeny.

Gdy podasz frazę można dopiero dyskutować.

Tak jak powyżej, 16 linków z różnych domen będzie dużo silniejsze niż 16.000 z jednej. Nawet jeśli w pierwszym i drugim przypadku wszystkie pochodzą z podstron.

Dodatkowo ważne jest to co jest na stronie (content), title, CTR w SERPach i jeszcze wiele innych.

Przede wszystkim dbaj o zróżnicowane linki. Katalogi, blogi, fora może jakieś zaplecze i na pewno będzie dobrze;)

Zobacz akcesoria numizmatyczne prosto od producenta.

W ofercie między innymi kapsle na monety, lupy oraz wiele innych.

Tak jak powyżej, 16 linków z różnych domen będzie dużo silniejsze niż 16.000 z jednej.

a co jeśli te 16 linków z różnych domen, każda z innego ip będzie ledwo zaindeksowanym spamem?

dla niektórych wszystko jest czarne lub białe, nie zauważacie kolorów...

dopilar.pl

https://dopilar.pl/meskie-sprawy/titan-gel/

Portal o zdrowiu, odżywianiu i diecie - NaturaLab

Tak jak powyżej, 16 linków z różnych domen będzie dużo silniejsze niż 16.000 z jednej.

a co jeśli te 16 linków z różnych domen, każda z innego ip będzie ledwo zaindeksowanym spamem?