Skocz do zawartości

Skrypt do strony


pavo

Rekomendowane odpowiedzi

witam panów

podoba mi się jedna strona w języku angielskim, chciałbym założyć podobną lecz dla polaków, czy jest możliwość wykupienia od właścicieli tamtej strony ich skryptu lub skopiowanie go(bez ich wiedzy?) czy muszę zrobić od fundamentów go sam/zlecić zaprojektowanie profesjonalistom?

oczywiście polska wersja miała by całkiem inna nazwę , oprawę graficzną i kilka innych różnic w działaniu

W KUPIE DRZEMIE MOC. MASZ JAJA TO MASZ WŁASNE ZDANIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz skopiować pliki .php bez ich wiedzy nie mając dostępy poprzez FTP do ich serwera ?

Czy jest możliwość wykupienia ? - spytaj ! - wątpię

Niektórzy mówią, że dobry programista django jest na wagę złota. Zapraszam Cię na mój blog prawiący o informatyce.
Najlepsze suchary w sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki dzięki za odpowiedź :spiteful:

Jestem zielony w tych sprawach.

W takim razie do nich napisze, a jeśli się nie zgodzą, to zapłacenie z 2k zł za zrobienie czegoś takiego na zamówienie co raczej nie wchodzi w grę(póki co). :)

W KUPIE DRZEMIE MOC. MASZ JAJA TO MASZ WŁASNE ZDANIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DawDaw spróbuje tego programu. Mam nadzieje, że mnie nie zamkną za hacking heheh :)

Kukis TOP SECRET, a co do odpowiedników to też się dziwie, może są, ale o nich nie wiem. :spiteful: Szczerze mówiąc w Polsce może średnio się to wybić bo nie jesteśmy zbyt wylewnym narodem jak amerykanie, ale warto spróbować.

W KUPIE DRZEMIE MOC. MASZ JAJA TO MASZ WŁASNE ZDANIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O lol, chłopaki uspokójcie się. Dawstaw by przeglądarką kopiował skrypty Pavo się boi, że jak ściąga stronę to go zamkną za hacking :yahoo: Może lepiej do humoru przenieść :)