Skocz do zawartości

znacznik mapy google w wynikach wyszukiwania


darkzoe

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie: która część SEO jest odpowiedzialna za to, czy strona ukazuje się ze znacznikiem Google place w standardowych wynikach wyszukiwania?

Przykład: wpisuję w www.google.com frazę "domy warszawa". Od góry widzę:

  1. kilka linków sponsorowanych na żłółtym tle
  2. kilka linków standardowych ale bez "Place page"
  3. kilka linków standardowych z "Place place", czyli z odnośnikiem do Google places i takim czerwonym znacznikiem z literką (ten znacznik pojawia się też na mapie Googla)
  4. reszta strony jak w punkcie 2 aż do końca
  5. po prawej stronie linki sponsorowane

Moje pytanie dotyczy punktu 3. Wydawało mi się, że wystarczy zarejestrować się w Google places, oddzwonić podać kod i już, ale to chyba nie wystarcza.

Dla przykładu: w powyższych wynikach jest jakaś firma (załóżmy firma Mak dom, na pierwszej stronie) ale bez znacznika Google places. Ale ta firma raczej na pewno się zarejestrowała w Google places, bo jak wchodzę bezpośrednio na maps.google.com i wpisuję frazę "mak dom warszawa" to mi się pojawia jako pierwsza, ze znacznikiem i dokładnym opisem. To w takim razie pytanie, dlaczego się pojawia bez znacznika jak wyszukuję "normalnie" czyli przez www.google.com ?

I drugie pytanie, czy firmy ze znacznikiem Google place są tylko i wyłącznie na pierwszej stronie, a na kolejnych już nie? Z moich obserwacji wynika, że raczej tak, ale może jest jakiś sposób żeby pojawić się z tym znacznikiem np. na drugiej stronie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: która część SEO jest odpowiedzialna za to, czy strona ukazuje się ze znacznikiem Google place w standardowych wynikach wyszukiwania?

Przykład: wpisuję w www.google.com frazę "domy warszawa". Od góry widzę:

  1. kilka linków sponsorowanych na żłółtym tle
  2. kilka linków standardowych ale bez "Place page"
  3. kilka linków standardowych z "Place place", czyli z odnośnikiem do Google places i takim czerwonym znacznikiem z literką (ten znacznik pojawia się też na mapie Googla)
  4. reszta strony jak w punkcie 2 aż do końca
  5. po prawej stronie linki sponsorowane

Moje pytanie dotyczy punktu 3. Wydawało mi się, że wystarczy zarejestrować się w Google places, oddzwonić podać kod i już, ale to chyba nie wystarcza.

Dla przykładu: w powyższych wynikach jest jakaś firma (załóżmy firma Mak dom, na pierwszej stronie) ale bez znacznika Google places. Ale ta firma raczej na pewno się zarejestrowała w Google places, bo jak wchodzę bezpośrednio na maps.google.com i wpisuję frazę "mak dom warszawa" to mi się pojawia jako pierwsza, ze znacznikiem i dokładnym opisem. To w takim razie pytanie, dlaczego się pojawia bez znacznika jak wyszukuję "normalnie" czyli przez www.google.com ?

I drugie pytanie, czy firmy ze znacznikiem Google place są tylko i wyłącznie na pierwszej stronie, a na kolejnych już nie? Z moich obserwacji wynika, że raczej tak, ale może jest jakiś sposób żeby pojawić się z tym znacznikiem np. na drugiej stronie?

Google map są tylko na 1 stronie, firmy z kolejnymi literkach są ukryte i trzeba kliknąć w mapy aby się ukazały.

Aby się znaleźć wysoko na mapach trzeba dobrze zoptymalizować wpis, oraz odpowiednio wypozycjonować z anchorem miasta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności