Skocz do zawartości

Precel z mieszarki - czy przejdzie?

moody

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nigdy do nie stosowałem precli z mieszarek, zawsze pisałem unikalne teksty... aż do tej pory. W tej dziedzinie jestem zatem całkowicie początkujący i chciałbym zapytać bardziej doświadczone osoby:

1) Czy moje precle przejdą moderację?

2) Czy wejdą do indeksu i tam zostaną (po dopaleniu jakimś automatem)?

Założenia są następujące:

- tekst ma 4500 - 6000 znaków tekstu źródłowego i 1100 - 1300 tekstu wynikowego

- 90% słów ma synonimy

- jeden tekst będzie używany 20 - 25 razy

- teksty są przeznaczone do najprostszych pospolitych precli

- przykładowy tekst:

Świat upominków reklamowych jest naprawdę duży – firmy wybierające taką taktykę marketingu, muszą wybierać spośród tysięcy modeli piór, smyczy, otwieraczy i jeszcze innych upominków. Które z nich kupić? To zależy w dużym zakresie od gałęzi, w jakiej działa wybrana firma.

Gadżety reklamowe powinny oddziaływać na konsumenta. Koniecznie muszą zatem być łączone ze wskazaną marką. Żeby było to możliwe, prezent powinien być w pewien sposób połączony z wyrobami proponowanymi przez firmę, która rozdaje go klientom. Prosty przykład - jeżeli w gadżety reklamowe chce wyposażyć się producent piwa, może zdecydować się na zapalniczki z otwieraczem. Jeśli natomiast ma być to producent cygar, powinien kupić zapalniczki, jeżeli firma produkująca odmrażacze do zamków samochodowych – skrobaczki do aut.

Oczywiście często zdarza się, że firmy kupują gadżety reklamowe totalnie niezwiązane z profilem własnej działalności. Nie oznacza to, że taka promocja nie przyniesie korzyści. Prawdopodobieństwo tego, że nabywca skojarzy korzystne odczucia, powstałe w chwili odbierania darmowego upominku, z naszą firmą, w tym wypadku znacząco jednak spada. A przy okazji spada szansa na to, że odbiorca ponownie coś kupi i stanie się oddanym, "częstym" klientem.

Pytam, bo nie chciałbym tracić czasu na dodawanie, które nie da efektu.