Skocz do zawartości

Bank PKO Bank Polski zmienia logo


gerdi

Rekomendowane odpowiedzi

kurde, wymieniane 600mln to budżet zdaje się do konca 2012, i zdaje mi się że zawiera remonty i nowe wyposażenie oddziałów, nakłady na wystrój i nakłady na kampanie reklamową. sama wymiana logo kosztowałaby pewnie kilkanaście do kilkudziesięciu mln (razem ze zmianą loga w placówkach)

Poza tym, bank jest mocno zyskowny, w ub r znaczaco poprawił rentowność, jest 3 w rankingu przychód per pracownik (co przy 1200 oddziałów i zdaje sie prawie 2000 agencji łatwe nie jest)

Znana (mama nadzieje) wszystkim zasada głosi, że kto się nie rozwija, ten się cofa.

Klienci nie chcą być obsługiwani w okienkach, a chca open space z ładnym fotelem.

Zeby utrzymać wzrost zarówno liczby klientów jak i przychodów zmiany muszą się zadziać. i tyle.

@ Trotyl, nie chosen, a all, pod warunkiem, że maja elementarne pojęcie o biznesie, sprzedaży i marketingu.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

straszna bzdura
Bzdura jeżeli zmiana logo jest tylko małą częścią wprowadzanych zmian, a nie zmiany są wywołane samą zmianą loga. Odniosłem się do pierwszego posta, a tam jest napisane
Koszt wymiany 600 mln. zł, bank w ten sposób chce zmienić swój wizerunek i pozyskać młodych klientów
;)

- Reklama -

Podatki we Wrocławiu: biuro podatkowe wrocław

Miejscówa do parkowania przy Okęciu: parking okęcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gizmoo - chcesz obadać jak jest od środka ? zapraszam ;)

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://forum.gazeta.pl/forum/w,383,1238757...tml?s=1&v=2

Najciekawsze z tego wszystkiego są opinie ludzi odnośnie wprowadzonych zmian: zarówno dotyczących zmiany logo, jak również reklam z p. Majewskim. Trudno doszukać się pozytywnego komentarza - większość to negatywne, a jest ich naprawdę dużo. Pojawia się zatem pytanie, skąd bank wziął ludzi, którym logo się podobało... "Nowe logo podoba się badanym, jest nowoczesne, zachowuje ciągłość z historią, równocześnie komunikując zmiany. [...] Jednocześnie nadal komunikuje ono podstawowe wartości PKO Banku Polskiego, takie jak stabilność, spokój i bezpieczeństwo." Niestety, po ostatnich wiadomościach podane na końcu cechy należałoby brać pod rozwagę przy przypisywaniu ich do tego banku...

Ewentualnie - jest taka możliwość - ludzie są w błędzie? Wszystkie te zmiany spowodują, że za rok każdy będzie mieć konto w PKO BP?

Psy szczekają, karawana jedzie dalej? Czas pokaże...

kurde, wymieniane 600mln to budżet zdaje się do konca 2012, i zdaje mi się że zawiera remonty [...] co przy 1200 oddziałów i zdaje sie prawie 2000 agencji łatwe nie jest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://wyborcza.biz/finanse/1,105684,93861..._i_agencji.html

Strategia, domena, obszar działania ...

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż logo jak logo nic specjalnego, widzę że stronę iPKO też odświeżyli w nowe barwy z czerwienią, aż się zdziwiłem jak wszedłem myślałem że to fałszywa strona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dobrze, że zmienia. Sam rebranding nie oznacza tylko zamiany kolorków - ale jak widać, niektórym ciężko jest to zrozumieć...

PKO, które dotychczas było kojarzone z mieszanką PRL i początków przemian z lat '90 musi się dostosować do rynku. Nie jest tajemnicą, że swój sukces PKO zawdzięcza nazwie (która szczególnie dla ludzi starszego pokolenia jest synonimem słowa "bank") oraz wieloletniej działalności na rynku (jeszcze kilkanaście lat temu - będącego monopolistą).

Rynek się zmienia, tak jak zmieniają się klienci. Świadomość konsumencka rośnie - i ktoś z managementu słusznie zauważył, że za kilkadziesiąt lat, bez dostosowania się do rynku i agresywnej polityki konkurencyjnej, PKO po prostu przestałoby istnieć.

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności