Skocz do zawartości

Serwer dedykowany OVH oraz jeden statyczny IP

Heops

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono....

Nie wiedzialem za bardzo gdzie wepchnac na to forum to pytanie ale mam nadzieje ze tutaj nie bedzie nikomu przeszkadzalo.

Otoz od paru dni jestem posiadaczem dedyka z jednym statycznym IPv4... Jako iz jestem student bardzo mocno poczatkujacy w branzy sieciowo/serwerowej moje pytanie brzmi:

Ile moge wydobyc IPv6 dla jednego IPv4 - czy w ogole sie da...??

Czy dla google sa to inne IP i stawianie zaplecza ma sens na takich roznych IP?

Jak w ogole skonfigurowac w Plesk takie IP? Pomoze mi ktos? Z checia nauczylbym sie pare rzeczy o serwerach... Albo moze ktos zna bardzo dobre zrodlo informacji na ten temat? OVH opisuje pare rzeczy ale jest to napisane jezykiem 'dla znajacych temat'...

Dzieki za odpowiedzi

Pozdrawiam

heops

OK WYGLUPILEM SIE!!! TO TAK NIE DZIALA... SPRAWA ZALATWIONA. IP DOKUPIONE.

DZIEKI I POZDRAWIAM

IPv6 to nowszy protokół od IPv4. Ipv6 jest protokołem 128bitowym, a to znaczy że tak - różni się wygląd samego ip od jego 32 bitowej wersji ipv4. Nie rozumiem o co chodzi z tym wydobywaniem ipv6 z IPv4 ;) gdyż są to dwa różne protokoły i nie mają one ze sobą nic wspólnego - istnieją niezależnie od siebie. Nie spotkałem się jeszcze w Polsce aby ktoś oferował ip w nowej 128 bitowej wersji jednak nic nie stoi na przeszkodzie abyś w ovh kupił sobie nowe kolejne ip 32 bitowe. Jak je dodać ? nie chce mi się tego tłumaczyć jako, że każdy system nawet linuksowy różni się od siebie nieznacznie i stąd nie da się tego opisać standardowo. Sam plesk czy jakikolwiek inny graficzny konfigurator to jeszcze nie wszystko bo trzeba jeszcze stworzyć interfejsy wirtualne dla karty sieciowej i jej te ipki przypisać.

Sklep dla sportowców w którym znajdziesz Odżywki oraz suplementy diety dla sportowców, sprzęt siłowy i fitness oraz akcesoria do sportów walki i treningowe Hurt-Detal. Szybka wysyłka na terenie polski i za granicę.