Skocz do zawartości

Affiliando


Rekomendowane odpowiedzi

Czy korzysta ktoś z sieci afiliacyjnej Affiliando ?

Czy należy im wysylac faktury VAT/rachunek?

Zrobiłem tam konto tydzien temu i juz troche zarobiłem ale nie odpisują mi na e-maile.

Pozdrawiam :)

Kody rabatowe 25% na hosting, VPS w Biznes-Host.pl

B9E5-MEWU-MKPM PTC8-9FHC-KRCH 389Y-1WBH-37A7

688E-SBRS-T7BE BNB3-1WTN-TFHT 17M4-F551-WEED

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem tego drugiego zdania..

O co chodzi z tą księgową?

W ogóle jestem zielony w tych sprawach papierkowych.

Chciałbym zarabiac w byle jakiej sieci afiliacyjnej bez zadnych wystawiania faktur/rachunków ani tego typu.

Kody rabatowe 25% na hosting, VPS w Biznes-Host.pl

B9E5-MEWU-MKPM PTC8-9FHC-KRCH 389Y-1WBH-37A7

688E-SBRS-T7BE BNB3-1WTN-TFHT 17M4-F551-WEED

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jakiś czas temu napisał do mnie przedstawiciel Affiliando z ofertę reklamy ubezpieczenia OC/AC. Sceptycznie podchodziłem do tego programu, bo przecież to tylko ubezpieczenia...

Po jakichś 2 miesiącach ociągania umieściłem w końcu na moim forum 2 tematy z informacją o ubezpieczeniach AXA Direct. Skuteczność przerosła moje najśmielsze oczekiwania.

1-go dnia zarobiłem więcej niż na Google Adsense, a bannery mam w 3-ech miejscach - (pod navbarem, na dole forum i w postach). Dzisiaj jest drugi dzień i w dalszym ciągu wyniki mam lepsze niż w AdSense.

Jak to się stało?

Affiliando płaci za akcję - przekierowanie do formularza obliczającego składki ubezpieczeniowe. Dla użytkowników to 2 kliknięcia. Na dobrą sprawę - prawie każdy opłaca składki na samochód, a Affiliando płaci aż 63 grosze za przekierowanie do formularza! Wtedy kiedy w AdSense wychodzi mi średnio 11 groszy za kliknięcie.

Affiliando ma różne programy partnerskie, głównie usługi finansowe i ubezpieczeniowe, wiem, że brzmi to niezbyt ciekawie, ale na dobrą sprawę - każdy dorosły człowiek z takich usług korzysta.