Skocz do zawartości

Reklama copywriterów


gibki

Rekomendowane odpowiedzi

Chociaż jak się tak głębiej zastanowić, to akurat takie hasło raczej nie spowodowałoby lawiny datków. Oba odwołują się do litości wobec osoby niepełnosprawnej, więc nie wiem czy akurat zmiana sformułowania przyniosłaby taki efekt. W pierwszym haśle jest po prostu "nie widzę", a w drugim "nie widzę pięknego dnia", ale nie ma komunikatu co datek w tym zmieni. A poza tym dzień w tym spocie nie był zbyt piękny :piwo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu że wideo przejmujące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widzę i nie widzę pięknego dnia nie jest tym samym, a zatem nie jest tylko zmianą sformułowania. poza tym drugie odwołuje się do wrażliwości, a warunki pogodowe są o tyle lepsze, że "żebrającemu" taki dzień wydaje się fantastyczny i to jeszcze wzmaga litość, wrażliwość. Z drugiej strony aby wyrokować trzeba by było samemu ustawić się przy jakimś pasażu i samemu "doświadczyć" dwóch wyrażeń :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności