Skocz do zawartości

AdWords po wielkich zmianach


pmadry

Rekomendowane odpowiedzi

Od lutego 2005 korzystam z AdWords.

To, że znalazłem się na tym forum spowodowane jest wrażeniem,

że nowe zasady pomyślane są przede wszystkim po to aby przesiać "malutkich"

a pozostawić sobie mniej ale "lepszych" w sensie zasobności portfela.

Świadczą o tym arbitralnie i skokowo NARZUCANE minimalne CPC, czego wcześniej nie było.

Piszę "skokowo" bo bardzo lekko z 1,66 przechodzą na 6,65 zł za kliknięcie a na to już nie każdego stać.

Czy też macie podobne odczucie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno jest ocenić Twój przypadek, nie znając szczegółów.

Max CPC ... z 1,66 przechodzą na 6,65 zł... ale co z Twoim średnim CPC ? Wygląda to rzeczywiście niepokojąco, ale w praktyce zwykle nie ma wpływu na koszty. Zmiany o których piszesz, są IMHO na plus, gdyż zrywają ze starym modelem CPC i CTR. Teraz jest większe pole do popisu.

[edit] zauważ, że zmienia się maksymalny CPC a nie minimalny i ziterpretuj sytuację na nowo[/edit]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności