Skocz do zawartości

Jak moge jeszcze udoskonalic mój portal

Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Taaa...Nie wiem czy jest sens cokolwiek udoskonalać? Od razu nasuwa mi się taka myśl: "Co by tu jeszcze spieprzyć..." ;)

Szczerze powiem, że o grafice strony może nie warto nic pisać, ale o czym w ogóle jest ta strona? Po co dawać wiadomości rodem z Tusk Vision Network? To takie przepisywanie z kartki do kolegi. Nie ma co się wysilać i nastawiać od razu, że będzie to kolejny portal na miarę Myspace czy Facebook ale niech to będzie coś oryginalnego a nie odgrzewane kotlety. Ale się wymądrzyłam prawda ;) ?

Największy internetowy sklep dla zwierząt - https://all4animals.pl

chciałem dodać ,że nie chodzi mi o krytykę fachowców bo wiem że jest to słaby technicznie serwis ,poprostu chciałem kilka fachowych porad uzyskać na tym forum bo jestem laikiem w tworzeniu stron , chciałem stworzyć sobie stronę startową na której będę mial wszystko pod ręką,przy okazji może służyć innym, nie jest to strona zarobkowa, tworzę ją w wolnym czasie i chcę mimo wszelkiej krytyki stworzyć coś poręcznego nawet dla samego siebie.Wiem że wystepują tam straszące błedy i wykonanie jest tandetne ,ale własnie dlatego zagadnąłem na tym forum żeby uzyskać jakieś ciekawe podpowiedzi o.d grafików i webmasterów.Chciałem jeszcze dodać że nie chce rezygnować z tej strony i utrzymam domenę mimo wszelkiej krytyki.Dzięki z góry wszystkim za pomoc...