Skocz do zawartości

Czy warto zainstalować jednostkę reklamową?


maksik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam pytanie: czy warto wrzucać na stronę reklamy AdSense, która ma 884 odwiedziny i 1 347 odsłon miesięcznie? Pytam się ponieważ spotkałem się wcześniej z twierdzeniami, że jeśli by było zbyt mało unikalny wizyt to można dostać za to bana. Stronę chce podłączyć już do istniejącego konta AdSense, które zbiera od 3,5 - 5,5 tyś. wyświetleń strony w ciągu doby. Czy warto to zrobić? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uwazam, ze warto. Ja na kazda swoja stronke wrzucam AS. Nawet jak strona zarobi jedynie 1E miesiecznie to sie oplaca, bo po roku sie kwota uzbiera na przedluzenie domeny i nawet na jakis maly serwer starczy :)

kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO. organisciak.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wypłatę (70€) raczej z tego nie uzbierasz. Biorąc pod uwagę, że strona jest martwa (ostatnie wpisy z lutego), to możesz dać reklamy i tak nic nie stracisz. Też jestem zdania jak kolega powyżej, jeżeli strona zarobi na siebie (opłacenie domeny + hosting) to warto ją trzymać i warto na niej mieć reklamy.

zdecydowanie najlepsze gry przeglądarkowe online

kurs java programowanie obiektowe

Rynek walutowy i podstawy forex w jednym miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uwazam, ze warto. Ja na kazda swoja stronke wrzucam AS. Nawet jak strona zarobi jedynie 1E miesiecznie to sie oplaca....

Czy oby napewno warto? W niektórych tematykach, przy słabej konwersji można zostać objętym "smart pricing". Z obserwacji ludzi piszacym na tym forum - obejmowane jest całe konto a nie poszczegulna domeną - więc w rezultacie wrzucanie AdSensa wszędzie gdzie popadnie może obniżyć stawki za klinikę na pozostałych serwisach......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Wczoraj i dzisiaj odnotowałem spadek wartości za klik, ciekawe czy to efekt "smart pricing" po dodaniu nowych reklam na stronę czy kolejny test/eksperyment ze strony Google :)

Jeśli spadek jest rzędu 0 - 40% to nie jest to smart pricing. Jeśli jest większy to chyba warto wywalić reklamę z nowej strony.

Przy okazji: Nie wiem o jakim ruchu mówimy, ale jeśli jest to kilka klików dziennie, to przydałoby się jeszcze trochę poczekać z ostateczną oceną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności