Skocz do zawartości

Nie ma jak doświadczony pozycjoner

bestos

Rekomendowane odpowiedzi

synonimy.jpg

Jak firma która zajmuje się pozycjonowanie, robi takie opisy dla swojej włąsnej strony firmowej to gratuluje pomysłu na biznes

Znalazłem to na jednym z seoków... HAHA

Przypomina mi to list jak przyszły mąż mojej siostry ciotecznej (Facet z RPA) pisał list do przyszłych teściów z życzeniami na święta przy pomocy googletranslatora... Też było się z czego uśmiać.

A w wolnej chwili forum-budowa.pl ew. praktycznie Uwaga awaria!

A to: portal branży budowlanej

Może jeszcze ktoś powie że liczy się unikalność?

Znalazłem podobny wpis tylko w jednym katalogu...,

pewnie opis był zsynonimizowany na wszystkie możliwe synonimy z encyklopedii synonimów..

rajmund.pl/internet/pozycjonowanie,s,2191/

Firma "Ditum.org - usługi informatyczne" powstała w 2008 roku jako jednoosobowa działalność gospodarcza i tak jest do chwili obecnej. Nazywam się Bartłomiej Łopieński i z wykształcenia jestem Technikiem Informatykiem, a z zamiłowania pozycjonerem. Tematyką SEM oraz SEO zajmuję się z od 2005 roku i mam w tym temacie bardzo dobre wyniki. Firma działa globalnie i współpracujemy z firmami z Polski oraz z zagranicy. Pozycjonujemy w wyszukiwarkach z całego świata i w różnych wersjach językowych.

Publiker ma opcje automatycznego dodawania synonimów do surowego opisu.. A jak znam życie to pozycjonerzy mają swoje automaty do mieszania opisów, tylko co innego jak ktoś to sprawdzi czy wygenerowany opis się nadaje, a co innego jak ktoś z braku laku, czy czasu puszcza takie katalogowanie - automatem. Bo chyba normalny człowiek katalogując ręcznie by na coś takiego zwrócił uwagę, No chyba że to jakaś prowokacja

Tudzież powinno się stanowić świadomym iż wolno na nie przyczyniać się natychmiast, aniżeli zbijać bąki turysta.

KUr(cenzura

Ja proponuje zrobić instytucje w internecie typu: Policja internetowa....

Następnie

przypier do li ć