Skocz do zawartości

Omnihost- jak sytuacja teraz wygląda?


kaiba

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
jeśli ktoś nie umie czytać regulaminów
Ten sam regulamin mówi o gwarantowanym uptime który jak wiemy nie został zagwarantowany. I właściwie nic nie zostało klientom zrekompensowane za nie wywiązanie się z zobowiązania, ani przepraszam, a może wręcz pocałujcie się w (_!_). Wymagać to można... wpierw od siebie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Koperfild

@Remiss

Taka jest cena kupowania "profesjonalnych" hostingów.

Przeczytałem uważnie regulamin "hostingu" i powiem jedno.

Takie firmy należy omijać szerokim łukiem. Pomijam arogancję i brak szacunku do swoich klientów.

O braku profesjonalizmu nie wspomnę.

Mariusz

Ps. Czy za zakupione usługi otrzymaliście rachunek?

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało piszę, dużo czytam :P

Arogancja - to przyczyna problemów właściciela hostingu.

M

Ps.Kojotek - nie mam nic osobistego do Ciebie, ale musisz popracować nad firmą lub sobą bo są problemy.

A jak problemy się powtarzają, to znaczy, że ludzkość może mieć rację i warto to przemyśleć.

M

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli klient nie ma racji, bardzo często tak się zdarza, to trzeba się odnosić do niego z szacunkiem, tym bardziej na publicznym forum. Nie można dać się ponosić emocją, nawet jeśli strasznie irytuje pisanie o tym samym kilka razy. Jest zasada, którą każdy w biznesie zna "klient ma zawsze rację". Bez zmienienia podejścia niewiele zdziałasz, jeżeli będziesz walczył z klientami nikt nic od ciebie nie kupi. Czasami powiedzenie przepraszam oraz kilku miłych słów potrafi zdziałać cuda, nawet jeśli to nie twoja wina, ludzie to lubią. W ogóle odnośnie jakiś awarii i problemów można dać oświadczenie na forum a wszelkie pytania załatwiać poprzez BOK a nie tutaj. Nie wyobrażam sobie żeby jakiś profesjonalny hosting walczył publicznie z klientami, tak się nigdy nie dzieje a pewnie nie raz ich krew zalewa i chcieliby kopnąć kogoś w du... ;> Nie tędy droga, pozdrawiam serdecznie wszystkich ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli klient nie ma racji, bardzo często tak się zdarza, to trzeba się odnosić do niego z szacunkiem, tym bardziej na publicznym forum. Nie można dać się ponosić emocją, nawet jeśli strasznie irytuje pisanie o tym samym kilka razy.

dla mnie to tutaj klienci daja sie poniesc emocjom, kojotek pisze calkiem zrozumiale, ja to przynajmiej (jako osoba, ktora przerobila praktycznie kazdy hosting seo w pl) tak to postrzegam..

pozdrowienia.

googlerulz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności