Skocz do zawartości

Spadek pozycji po dodaniu do płatnych katalogów

Abe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Tak na wstępie, jestem początkującym w tematyce SEO, więc proszę o nie wieszanie na mnie psów :)

Mam taki problem, ostatnio dodałem wpis do 2 katalogów SEO: https://www.katalog-seo-max.pl/ oraz https://www.sloochaj.pl/ i zauważyłem spadek pozycji na niektórych z pozycjonowanych fraz. Nie wiem czy to czysty zbieg okoliczności, czy też to wina tych katalogów...

Proszę o radę ;)

Poświęć trochę czasu na czytanie tego forum... 2 sprawa, myślę, że jakbyś wpisał w wyszukiwarkę "spadek pozycji" czy inne pochodne to trafiłbyś na podobne tematy, z podobnym nawet przypadkiem ;) I wyczytałbyś tam, że dodanie do 2 katalogów... to żadne wydarzenie:) i na pewno nie mają nic wspólnego z Twoimi pozycjami ;) a pozycje akurat fruwają sobie ostatnio wolne niczym ptaki :)

Pozdrawiam

Widocznie konkurencja dodała swoje strony do 4 katalogów :) Musisz pamiętać, że konkurencja też działa, jeśli robi więcej niż Ty to mimo Twojej pracy cały czas będziesz spadać.

Fotograf Gdańsk - Fotografia ślubna Gdańsk, Gdynia, Sopot, Pomorze

fotografia ślubna Gdańsk - blog fotografa ślubnego z Trójmiasta

blog fotograficzny - a tu zwykły blog fotograficzny :)

Widocznie konkurencja dodała swoje strony do 4 katalogów :) Musisz pamiętać, że konkurencja też działa, jeśli robi więcej niż Ty to mimo Twojej pracy cały czas będziesz spadać.

A na co zwracać uwagę wybierając katalogi w których chciałbym dodać stronę ?

Z tą systematycznością to są zdania podzielone, jedni twierdzą, że nie inaczej jak systematycznie, a inni dodają kiedy mają ochotę i też rewolucji nie ma, bo raz, to zanim Ci się to zaindeksuje, co dodasz, minie sporo czasu, poza tym moderatorzy wielu katalogów też zatwierdzają z opóźnieniem, niektórzy wręcz celowo. Ja tam dodaję, kiedy mam czas.

Moje staruszki po liftingu, darmowe, zgodne z wytycznymi G, responsywne!