Skocz do zawartości

Pozycjonowanie - kolejne metody


Rekomendowane odpowiedzi

Poza tym w wielu kategoriach można oprócz kasy z SEO wyciągnąć niezłą kasę z zaplecza i nie mam na myśli śmiesznych stawek z bezsensa czy wyświetlania reklam.

Możesz napisać coś więcej czy to tajemnica?

Proszę bardzo. Pozycjonujesz zaplecze na jakies tam frazy. W momencie kiedy twoje zaplecze jest powiedzmy w top 5 oferujesz linka na zapleczu do strony firmy. Zarabiasz na tym, że ustawiłeś w top.

Ładowanie strony w 2 sekundy, polecam: Lh.pl . Test

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 48
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Ale to akurat nie jest uczciwe rozwiązanie. Klienci mojej firmy prowadzą ponad 100 różnych sklepów internetowych. Wielu z nich w ogóle się nie pozycjonuje, a mają wejścia z szerokiego ogona za sprawą przyzwoitej optymalizacji skryptu sklepu pod kątem SEO. No to teraz policzmy - obsługujesz sklep, który ma 5000 sztuk produktów. Załóżmy, że codziennie kilkaset osób wchodzi do niego na zasadzie naturalnych wyników google na nazwę produktu (nawet 1 linka do tego nie przykładasz - sprawę załatwia optymalizacja). No to policzmy sobie te kilkaset x 30 dni w miesiącu x Twoja stawka niższa niż w Adwords. Delikatnie licząc: 200 x 30 x 0,15 = 900zł za nic. Nie znam umowy - może liczą się tylko opłaty za wejścia z wybranych fraz - jeśli tak - ciekawa oferta. Jeśli zaś patrzysz na wszystkie wejścia z organicznych wyników Google - tylko idiota wejdzie w ten deal.

TM

A w czym problem ustalić punkt "Zero" na poziomie średniej wejść z kilku ostatnich miesięcy?

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są jeszcze frazy i branże do pozycjonowania w których konkurencja nie stosuje SB XR. W pozycjonowaniu trzeba być elastycznym i dobierać taką strategię która będzie efektywna dla daj frazy czy branży. Czasami klientowi wystarczy 200 wpisów w seokach i już można fakturę wystawiać.

Robiąc klientowi wycenę każdy chyba obserwuje konkurencje, "spajuje" co używa, co ma, jakimi krokami osiągnął wysoką pozycję. Pozycjonowania nie da się zamknąć w ramy, w system który będzie sprawdzał się przy każdym zleceniu.

Spajowanie -> Działanie -> Spajowanie - > Działanie -> JEST EFEKT = FAKTURA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym w wielu kategoriach można oprócz kasy z SEO wyciągnąć niezłą kasę z zaplecza i nie mam na myśli śmiesznych stawek z bezsensa czy wyświetlania reklam.

Możesz napisać coś więcej czy to tajemnica?

Proszę bardzo. Pozycjonujesz zaplecze na jakies tam frazy. W momencie kiedy twoje zaplecze jest powiedzmy w top 5 oferujesz linka na zapleczu do strony firmy. Zarabiasz na tym, że ustawiłeś w top.

akurat miałem na mysli PP bo kasa za linki to też śmieszne sumy

Beerbant - wszystko prawda co piszesz ale jak u nas klient uslyszy ze trzeba np wylozyc jakas wieksza kwote na siec domen ktore moga wspierac sprzedaz na glownej domenie to od razu jest lament.

jak mówisz, że chcesz wesprzeć sprzedaż to wiadomo, że będzie lament , ale jak powiesz, że zwiększysz sprzedaż no to powinieneś spotkać się z inną reakcją :)

szczerze to przez 6 lat spotkałem się tylko z dwoma klientami którym nie zależało na zwiększeniu sprzedaży , jeden nawet myślał o tym jak zmniejszyć :)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności