Skocz do zawartości

Zagubiony artykuł


brayan.tr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dość niedawno w jednym z polskich źródeł pojawił się art dotyczący obecnego stanu zwracania przez internautów uwagi na linki sponsorowae oraz wyniki google. Podany były w tym art wartości procentowe np ile użytkownicy poświęcają czasu na zapoznanie się z 3 pierwszymi pozycjami w adwords itp. Art ten powoływał się na badania eyetrackingowe z USA. Może ktoś kojarzy ten art i zechce zapodać linka :P ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udziały procentowe są zależne nie tylko od kolejności ale od wielu czynników (snippet, atrakcyjność opisu itp). są różne badania:

https://insights.chitika.com/2010/the-value...lt-positioning/

https://www.pewinternet.org/Reports/2005/Se...gine-Users.aspx

no i jeszcze to masz (chyba tego szukałes)

https://www.seoparty.net/news/artykuly/rozk...ikniec_w_google

wywóz gruzu - dla tych co remontują....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do AdWords - niestety nie pamiętam gdzie ostatnio o tym czytałem ale link był na PiO, poniżej orientacyjny schemat dla wyników organicznych, którym posługuję się przy spotkaniach z klientami (odwiedziny/wyszukiwania dla TOP 5).

google-595x359.png

Na emeryturze po SEO zajmuję się R&D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności