Skocz do zawartości

Pozycjonowanie sklepów


Rekomendowane odpowiedzi

Uważam że posiadanie 3 sklepów internetowych z tym samym towarem nie jest złym pomysłem jeśli jest to mądrze rozegrane. Pamiętaj żeby sklepy różniły się znacząco szatą graficzną oraz co najważniejsze - TREŚCIĄ. Google nie lubi powtarzającej się treści, a skoro we wszystkich sklepach masz te same produkty to opisy zapewne też zbytnio się od siebie nie różnią. W każdym sklepie robisz różne promocje, jakieś programy partnerskie i powoli pozycjonuj wszystkie 3 tak żeby każdy z biegiem czasu zajmował wysokie pozycje. Nie jest to niemożliwe ale na pewno czasochłonne. Wiara w siebie i na pewno będzie dobrze :)

Powodzenia.

Zapraszam na stronę grupy pozycjonerzy24 gdzie realizujemy pozycjonowanie w wyszukiwarce Google

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy sklep jest trochę inny - każdy ma nazwę i szatę graficzną skierowaną do innej grupy wiekowej. Opisy różnią się - zaprzągłem odpowiednich ludzi do pracy przy zmianach opisów, nawet nazwy produktów różnią np. jednym słowem :-)

Dzięki za odpowiedź - chyba się zdecydowałem co robić. Postaram się wypozycjonować jednocześnie te trzy sklepy, zobaczymy co z tego wyjdzie :-)

EDIT: No dobrze, a teraz pytanie o długi ogon. Czy każdy produkt w sklepie (osobna podstrona) musi mieć linki zewnętrzne, by pokazywac się wysoko w wynikach wyszukiwania? Czy może wystarczy, gdy np. 50% produktów w sklepie będzie linkowanych z zewnątrz (zaplecze), a pozostałe będą dobrze linkowane w obrębie samej strony (nowości, polecamy, inne w tej kategorii, itp.)?

Jeśli chcesz poczytać o naturze - nic nie stoi na przeszkodzie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDIT: No dobrze, a teraz pytanie o długi ogon. Czy każdy produkt w sklepie (osobna podstrona) musi mieć linki zewnętrzne, by pokazywac się wysoko w wynikach wyszukiwania? Czy może wystarczy, gdy np. 50% produktów w sklepie będzie linkowanych z zewnątrz (zaplecze), a pozostałe będą dobrze linkowane w obrębie samej strony (nowości, polecamy, inne w tej kategorii, itp.)?

pozycje stron produktowych to wypadkowa:

optymalizacja serwisu

linkowania zewnetrznego/wewnętrznego

ilości zaindeksowanych podstron

wieku witryny

no i oczywiście od konkurencyjnosci frazy

niektóre frazy juz dawno przestały być długoogonowe :D i trzeba je linkować z zewnątrz.

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze linkowanie z zewnątrz przynosi rezultaty. Faktycznie pozycjonowanie 3 sklepów będzie czasochłonne, ale na pewno warto. Kolejna rada to uderzaj na początku we frazy mało konkurencyjne żeby zyski ze sklepu pokrywały nakład pracy. Jeśli dojdziesz już do top 5 to atakuj kolejne frazy, ale już bardziej oblegane.

Nie staraj się za szybko osiągnąć wyników, bo akurat pośpiech nie jest tutaj zalecany. Optymalnie zwiększaj liczbę linków zewnętrznych tak żeby to było pozycjonowanie naturalne. Szybki wzrost przeważnie oznacza szybki spadek. Można wiedzieć jakie produkty znajdują się w tych sklepach?

Zapraszam na stronę grupy pozycjonerzy24 gdzie realizujemy pozycjonowanie w wyszukiwarce Google

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie napisałeś najważniejszej rzeczy w swoim poście czyli z jakiej branży są sklepy.

Są branże gdzie moim zdaniem pozycjonowanie 3 sklepów na raz mija się z celem.

Kiedyś linkowałem 2 sklepy z perfumami i uwierz mi, że czas jaki trzeba było poświęcić na ich pozycjonowanie był tak duży, że z perspektywy czasu i tak przekierowałem jeden na drugi bo się to w ogóle nie opłacało: i czasowo i finansowo. Nie przynosiło to też wcale większych efektów finansowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie napisałeś najważniejszej rzeczy w swoim poście czyli z jakiej branży są sklepy.

Są branże gdzie moim zdaniem pozycjonowanie 3 sklepów na raz mija się z celem.

Kiedyś linkowałem 2 sklepy z perfumami i uwierz mi, że czas jaki trzeba było poświęcić na ich pozycjonowanie był tak duży, że z perspektywy czasu i tak przekierowałem jeden na drugi bo się to w ogóle nie opłacało: i czasowo i finansowo. Nie przynosiło to też wcale większych efektów finansowych.

Popieram w całości. Też tak kiedyś myślałem, kupe roboty a efekty raczej mizerne. Okazało się że przyłożenie się do jednego, ale tak naprawdę sumiennie daje o wiele lepszy efekt. No i w przypadku sklepu ogromne znaczenie ma program na jakim sklep jest postawiony. Dużo złego czytałem w necie o Zenkarcie, że jest wolny, że ciężki do pozycjonowania itp, a dopiero jak sam go zacząłem używać to przekonałem się że to były totalne bzdury! Sklep sam w niedługim czasie, praktycznie bez większej pomocy "wyskoczył" na 2 - 3 strony na dość ciężkie do wypozycjonowania frazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności