Skocz do zawartości

Zerowy eCPM - czy to normalne?


MaxRipper

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeżeli nikt nie kliknął Ci w reklamę, to jak ma Ci naliczyć eCPM?

pzdr.

omnia mea mecum porto

In general, it could be argued from the consumer point of view that the better the search engine is, the fewer advertisements will be needed for the consumer to find what they want.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że to jakiś dowcip :D

Google płaci za kliknięcia 0 kliknięć = 0 $ = 0 CTR = 0 eCPM = ZERO.

BTW. Zaraz mnie zbesztają, że to piszę, ale za podanie tych danych się wylatuje z Adsense :blink:

BTW2. Masz STRAAAASZNIE słabe te statystyki - pomyśl nad ułożeniem reklamy, kolorkami itp - na tym forum jest o tym sporo.

BTW3. Zdejmij bracie ten tekst pod bannerem bo tak też nie wolno.

Typ reklam który stosujesz to chyba jedno z gorszych rozwiązań. Pomyśl o reklamach w okolicy tekstu, albo gdziekolwiek, byle nie tam gdzie są.

Podsumowując - wyłącz reklamy na jakiś czas i poczytaj o tym (np. na tym forum). Wyjdzie Ci to na dobre. Inaczej szybko skończysz z banem. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak mi się rzuciło - kolega ma stronę na ramkach i mimo, że każdy odwiedzający odsłania stronę właściwą kilka(naście) razy google notuje tylko jedną odsłonę (bo reklama jest na stronie która się nie przeładowuje) , dzięki temu eCPM = eCPM strony bez ramek razy kilka(naście) odsłon na wizytę ;)

Oczywiście to napisałem tak na marginesie i z przymróżeniem oka - wierzę, że można mieć duży eCPM - popularny temat + drogie kliki + język angielski + sam nie wiem co ;)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm kurcze jedno zdjecie i lańcuszek sie urwał :P:D. Nie wiem panowie moze ja glosze jakies herezje ale wg definicji:

"CPM: to skrót od Cost Per Mille, gdzie Mille jest rzymskim słowem określającym tysiąc. Czasami CPM zastępuje się CPT (Cost Per Thousand).

Jest to koszt tysiąca ekspozycji reklamy określony przez właściciela danego medium reklamowego. Zazwyczaj jest to koszt 1000 wyświetleń bannera lub innej reklamy lub koszt 1000 wysyłek w mailingu. "

Źrodło: https://slownik.cneb.pl/definicja/CPM

dla mnie - tysiąc ekspozycji = tysiąc wyświetleń

Hmm na zdanie "Masz STRAAAASZNIE słabe te statystyki" odpowiedz jest jedna - nie wiem jak wyglada taka normalna, standardowa skutecznośc reklamowa (1% CTR, 2%?). Wiem natomiast, ze to nie sztuka podstawiac userowi reklame pod samą mysz. Swego czasu na niektorych stronach klikalem na reklame niechcacy bo mi sie doslownie podstawiala pod kursor :|.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności