Skocz do zawartości

Wstawianie stron do katalogu

Kantare

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pytanie (wiem, wiem, jest ono może dla niektórych głupie, ale niestety tego nie wiem bo jestem laikiem), a mianowicie jak najlepiej i efektywniej wprowadzać stronę do katalogów?

Czy w nazwie wprowadzać adres strony czy lepiej nasze słowo kluczowe?

Do słów kluczowych wstawiać wszystkie frazy na jakie się pozycjonuje czy tylko jedną?

Bardzo dziękuję za jakiekolwiek sugestię.

Don't Worry Be Happy!

Unikaj wstawiania w tytule adresu twojej strony. Wstawiaj mixy swoich słów kluczowych. Za przykład podam tutaj taką prostą frazę jak opony [sic!]. W tytule mogą być opono, opony Kraków, Kraków opony, tanie opony, dobre opony itd. Po prostu do frazy opony dodajesz to, czego twoim zdaniem ludzie szukają najczęściej. Ja szukam opon w swojej okolicy, więc będę wpisywał opony + fraza regionalna czyli np. Kraków.

seowyszbanner.gif

A co w przypadku, gdy nazwa domeny pokrywa się ze słowem kluczowym, na które pozycjonuję stronkę? Wtedy nie zaszkodzi dopisać tego .pl, co nie?

Top-Tools.pl - sklep internetowy - spawarki transformatorowe MMA, inwertorowe TIG, półautomatyczne MIG, MAG, FCAW, prostowniki akumulatorowe, elektronarzędzia, przyłbice, elektrody

W większości katalogów pole tytuł ma czemuś służyć. Gdyby ich administratorzy chcieli, aby tytułem był adres strony, to w ogóle nie byłoby dostępnego takiego pola. Oczywiście, że można podawać adresstrony.pl w tytule, ale to moim zdaniem niezbyt dobre rozwiązanie.

seowyszbanner.gif

A co w przypadku, gdy nazwa domeny pokrywa się ze słowem kluczowym, na które pozycjonuję stronkę? Wtedy nie zaszkodzi dopisać tego .pl, co nie?

Mnie osobiście drażnią takie tytuły, jednak jak sam zauważyłem niektórzy takie wpisy dodają i o dziwo ludzie mniej obeznani z Googlem często wpisują frazy pokroju "Opony.pl" "Dłuto.pl"* etc... Jednak sam pozostałbym przy odmianach anchora.