Skocz do zawartości

[praca]


Anna_Bartuzi

Rekomendowane odpowiedzi

HR Internal Consultants to firma executive search działająca od 12 lat na rynkach Europy centralnej i wschodniej i specjalizująca się w rekrutacji na stanowiska wyższego i średniego szczebla oraz w realizacji projektów doradczych w obszarze HR.

Naszym Klientem jest lider w zakresie informacji biznesowej i handlowej docierający ze swoimi dobrze rozpoznawalnymi produktami do szerokiej rzeszy odbiorców instytucjonalnych, przedsiębiorstw i odbiorców indywidualnych.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:

Kierownik ds. rozwoju produktów efektywnościowych SEM & SEO

Miejsce pracy: Warszawa

Dział: Marketing

Sekcja: Online & Rozwój Biznesu

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za dynamiczny rozwój istniejących i tworzenie nowych produktów sprzedawanych w modelu PPC oraz związanych z Google, w szczególności kampanii SEM oraz optymalizacji stron internetowych pod kątem SEO.

Wymagania:

• wykształcenie wyższe – marketing, ekonomia lub zarządzanie

• przynajmniej 2 - letnie doświadczenie w zakresie tworzenia oferty SEM & SEO lub tworzenia i zarządzania kampaniami SEM dla klientów oraz optymalizacji stron internetowych pod kątem SEO w Dziale Marketingu, Obsługi Klienta lub Wsparcia Sprzedaży (dopuszczalne też doświadczenie w Dziale Sprzedaży jeżeli osoba ma wiedzę merytoryczną na temat produktów)

• wiedza z zakresu zasad SEM i SEO oraz nowych rozwiązań reklamowych online i mobile, np. WOM, viral MKTG, social media, fora internetowe, e-PR

• język angielski – praktyczna znajomość w mowie i piśmie (stanowisko związane ze stałą współpracą z jednostkami zagranicznymi firmy)

• umiejętność analizy potencjału rynku i estymacji wyników sprzedażowych produktu

• umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego

• wysokie zorientowanie na sprzedaż i potrzeby klientów

• dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel i Power Point)

• umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie

• umiejętność poruszania się w sytuacji szybkiej zmiany

• przedsiębiorczość i inicjatywa – determinacja w dążeniu do realizacji własnych pomysłów

Zadania

• zarządzanie istniejącymi i kreowanie nowych produktów i ofert związanych z SEM i SEO

• całościowe prowadzenie projektów od pomysłu poprzez jego realizację i wdrożenie

• analiza cenowa i produktowa konkurencji (agencje SEM, agencje interaktywne, Google, firmy sektora Yellow Pages)

• ustalenie USPs produktu / oferty

• prezentacje dla Zarządu oraz działu sprzedaży

• współdziałanie w ramach zawierania partnerskich umów strategicznych dla podległych serwisów

• strategie monetyzacji oraz budowy bazy użytkowników

• współpraca z działem szkoleń w przygotowaniu materiałów oraz prowadzenie szkoleń produktowych

• współdziałanie z działami produkcyjnymi i finansowymi w celu ustalenia i optymalizacji procesów realizacji produktów/oferty

• współpraca z osobami w dziale MKTG w zakresie badań preferencji klientów i konsumentów odnośnie produktu, oferty, materiałów sprzedażowych oraz komunikacji

Zainteresowane ofertą osoby, proszę o przesłanie CV na adres: anna.bartuzi@hric.pl

Pozdrawiam serdecznie,

Anna Bartuzi

Junior Consultant

HR Internal Consultants Ltd.

Al. Sikorskiego 13 lok. 28 Warszawa

NIP: 525-20-43-856, REGON: 013017393

e-mail: anna.bartuzi@hric.pl

www.hirc.pl

office: 22 392 78 77

mobile:660 703 703

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności