Skocz do zawartości

[praca] Specjalista Marketingu Internetowego - RADOM


TUT

Rekomendowane odpowiedzi

Praca przy obsłudze klientów i kampanii SEM (Google AdWords) oraz kampanii w sieciach reklamowych:

OPIS STANOWISKA:

analiza rynku i potrzeb Klienta, tworzenie kampanii;

optymalizacja działań SEM w ramach istniejących kampanii;

raportowanie do Klientów oraz raporty wewnętrzne;

działania związane z pozyskiwaniem nowych Klientów oraz nowych kampanii dla obecnych Klientów.

WYMAGANIA:

Znajomość zasad marketingu internetowego ze szczególnym uwzględnieniem Google AdWords;

Zdolności analityczne i znajomość narzędzi, w szczególności Google Analytics;

Doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych online;

Wysoka sprawność posługiwania się słowem pisanym, umiejętność pisania tekstów, szczególnie haseł marketingowych (copywriting), jak również tworzenia i edycji tekstów do publikacji na stronach internetowych;

Dogłębne rozumienie zagadnień web usability;

Umiejętność pracy z klientami i prezentacji usług SEM;

Dobra znajomość języka angielskiego.

Oferty proszę przesyłać na adres: anita@iposition.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności