Skocz do zawartości

OmniADD v5 - Dodawarka do katalogów NOWOŚĆ


Kojotek_OX

Rekomendowane odpowiedzi

Nie do końca mogę się zgodzić że nazwa.pl nie działa poprawnie - nazwa.pl to wiele serwerów i jeszcze więcej ustawień (głównie tam są klastry jak się nie mylę) są kopie co działają poprawnie na nazwa.pl są takie co mają problemy z działaniem i są takie co wcale nie ruszą (tu jedyna zależność jaka jest z tego co widzę to firewall na danej grupie serwerów lub łącza lub nie wiadomo co)

Każdy hosting ma okres testowy i można sobie spokojnie przetestować przed zakupem wybranego hostingu. Nie będziemy robić listy polecanych hostingów bo dziś jest OK a za tydzień będzie dno i będzie na nas że polecaliśmy hosting i ktoś kupił go bo był na liście !!

Najlepszy hosting to taki mało znany lub hekko które posiada dedykowane plany pod właśnie dodawarki - tyle naszych poleceń

Pozycjonowanie Stron Nie dla Leszczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Dostępna jest już aktualizacja OmniAdd 5.0.3 z auto aktualizacji. Wieczorem będzie dostępna w omnipanel.pl

Aktualizacja poprawia:

* poprawa dodawania wszystkich cron na raz do harmonogramu

* modyfikacja automatycznych aktualizacji

* poprawa losowania synonimów

Na niektórych serwerach przy aktualizacji może wystąpić błąd typu

headers already sent

w takim przypadku nalezy pobrac pliki z omnipanel.pl i postępować zgodnie z instrukcją aktualizacji.

Programowanie aplikacji internetowych, zaawansowane portale, autorskie sklepy i skrypty na potrzeby SEO - seotarget.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja zacznę od początku.

@Kojotek_OX - Konkretny serwer na nazwa.pl sprawdzony był programem diagonostycznym dostarczonym przez Omni. Nie było żadnego błędu. Ponieważ nie było błędu - kupiłem hosting. Skoro program nie umie sprawdzić czy wszystkie wymogi są spełnione to po jaki grzyb jest ten program? Wystarczy dodać informację, że ten test to nie wszystko.

@MaxPan - temat crona został załatwiony w inny sposób - cron jest wywoływany co minutę z innego serwera i działa. Nie to stanowi problem - system informuje ze crony wywoływane są poprawnie. Wymagania czytałem. A na marginesie - wywołanie crona co godzinę nie objawia się takim problemem z jakim mam doczynienia.

Zakup został dokonany w sobotę. Zapłacone bluecash.pl - pieniądze zostały zaksięgowane w sklepie po kilkunastu minutach. Liczyłem na to, że ponieważ jest to towar elektroniczny to dostawa w ciągu kilku minut do kilku godzin (tak jak jest w normalnych sklepach). Tymczasem okazało się, że pliki generowane są od poniedziałku do piątku wieczorem. Informacja była gdzie? W sklepie? Nie, tu na forum, gdzieś w wątku. Czy była gdziekolwiek informacja w sklepie, że dostawy są w określonych dniach albo że trzeba zajrzeć tutaj na forum? Czy sklep jest powiązany z forum? Dzięki takiemu podejściu rozwalone miałem plany na niedzielne.

Licencja doszła do mnie w poniedziałek wieczorem po 21.00. Zainstalowałem i zacząłem konfigurować. Pojawiły się problemy - szukałem w FAQ. Zabrakło jednej małej informacji. Pytanie wysłałem z formularza o godzinie 7.00, odpowiedź dostałem o 14.00. Nie wymagam od nikogo siedzenia przy komputerze ale dla mnie to trochę olewactwo.

Pojawił się większy problem - został "przekazany do programisty". Odezwał się człowiek z gmaila. Przepraszam bardzo ale czy tak trudno założyć agape maila w domenie firmy? Tak trochę mało poważnie. Pisze do mnie jakiś człowiek i twierdzi że jest z jakieś firmy.

W skrócie: wykupiony bez sensu hosting, 3 stracone dni, program który nie ruszył. I jedyne co usłyszałem to, że agape jest przykro i że można zwrócić mi kasę za licencję.

Nie mam teraz ani ochoty ani czasu bawić się w wybieranie innego programu i poznawanie go od początku.

Takie podejście do klienta to kpina.

Dopiero mój post spowodował, że ktokolwiek napisał cokolwiek o hostingu. Czy tak trudno umieścić takie informacje na sklepie??? A do tego ustalcie Panowie swoje zeznania bo jeden z Was pisze, że nie będzie listy hostingów a drugi pisze, że postara się zrobić taką listę.

To na tyle.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, chyba za bardzo Cię poniosło...

Po pierwsze, Oni sprzedają dodawarkę, a gdzie Ty ją sobie zainstalujesz to już Twoja sprawa, a nie ich.

Poza tym czemu mieliby umieszczać informację o serwerach w sklepie? Ktoś im płaci za reklamę hostingów?

Po drugie co masz do gmaila? Dobra, szybka poczta jest.

Taka lista hostingów gdzie dobrze działa nie ma sensu, bo zaraz się tam zwali cała "hołota" (bez urazy oczywiście :) ), ipeki są banowane, a hosting staje się nie przydatny. Jak Kojotek napisał, najlepszy hosting mało znany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego... czytaj ze zrozumieniem a nie wybiórczo.

1. Nie było informacji, że dostawa towaru elektronicznego jest w dni powszednie.

2. Jest program diagnostyczny do sprawdzania czy dany serwer spełnia wymogi czy nie spełnia. Program wykazał że serwer spełnia wymogi programu.

3. Nikt nie mówi o tym, żeby umieszczać informacji w sklepie o serwerach ale o ważnych aspektach dostawy. Skoro nie ma forum serwisowego to przynajmniej niech będzie informacja na jakim forum szukać pomocy.

4. Gmail jest szybką pocztą ale kontakty firmowe powinny być chyba wykonywane z domeny firmowej.

5. Skoro nie ma listy hostingów to niech przynajmniej program diagnostyczny dobrze działa. Albo niech będzie informacja że program diagnostyczny nie daje 100% pewności, że hosting spełnia wszystkie wymagania.

6. Podejście - sprzedam towar a Ty rób sobie z nim co chcesz jest bardzo ciekawa.

Pozdrawiam

---

A tak na marginesie: Hekko właśnie ma problem z rejestracją nowych klientów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nomadowy - nie widzę problemu do złoszczenia się bo tak naprawdę nie masz do tego podstaw.

Zakup został dokonany w sobotę. Zapłacone bluecash.pl - pieniądze zostały zaksięgowane w sklepie po kilkunastu minutach. Liczyłem na to, że ponieważ jest to towar elektroniczny to dostawa w ciągu kilku minut do kilku godzin (tak jak jest w normalnych sklepach).

oraz

Czy była gdziekolwiek informacja w sklepie, że dostawy są w określonych dniach

Uważam że Omni ma normalny sklep i jak każdy normalny sklep ma ludzi i też nie ma informacji że pracujemy 24/7 - nawet moja sygnaturka informuje kiedy jestem on-line. Dawniej licencje były wydawane szybciej i było zamieszanie teraz jest wolniej ale za to pewnie i skutecznie. Sorry ale nie zmienimy systemu wydawania licencji

Do mnie napisałeś 2 lipca 2011 20:07 z zapytaniem kiedy otrzymasz licencję - odpowiedź kiedy dostaniesz oprogramowanie otrzymałeś 2 lipca 2011 20:55 więc po za godzinami mojej pracy. Chłopie nie jesteś pępkiem świata i ludzie mają też swoje życie i rodziny, im szybciej to zrozumiesz tym łatwiej będzie Ci się żyło i mniej będziesz się nerwicował

Licencja doszła do mnie w poniedziałek wieczorem po 21.00.

Zgadza się i taką też informację uzyskałeś ode mnie w sobotę

Licencje są wystawiane raz dziennie w godzinach wieczorno nocnych od poniedziałku do piątku

Tak więc nadal nie widzę problemu.

Pytanie wysłałem z formularza o godzinie 7.00, odpowiedź dostałem o 14.00 - Nie wymagam od nikogo siedzenia przy komputerze ale dla mnie to trochę olewactwo

Skoro nie wymagasz siedzenia przed kompem - wysłałeś maila na adres meilowy ogólny więc musiało to zostać przekazane odpowiedniej osobie która w danym momencie mogła udzielić Ci odpowiedzi.

Odezwał się człowiek z gmaila. Przepraszam bardzo ale czy tak trudno założyć agape maila w domenie firmy?

Odezwał się do Ciebie z swojego prywatnego maila programista cytując całego twojego maila więc .... - ja bym się cieszył gdyby osoby z którymi się kontaktuję na suport podawały mi swoje prywatne maile. Czy jest to błąd nie wiem dla mnie nie - ze mną tez rozmawiałeś na mailu z gmaila i jakoś nie ma problemów więc szukasz sobie na siłę sam problemów. Na wszystkie twoje pytania / problemy odpowiedzi zostały udzielone najszybciej jak to możliwe więc .....

W skrócie: wykupiony bez sensu hosting, 3 stracone dni, program który nie ruszył. I jedyne co usłyszałem to, że agape jest przykro i że można zwrócić mi kasę za licencję.
Takie podejście do klienta to kpina.

Może powinniśmy wysłać na swój koszt sprzątaczkę do Ciebie do domu żeby w ramach przeprosin za nie działający poprawnie hosting nazwa.pl

Pozycjonowanie Stron Nie dla Leszczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kojotek_OX - proszę o merytoryczne rozmowy a nie personalne wycieczki. Nie wyjechałem do Ciebie w żadnym momencie personalnie. Ani do Ciebie ani do Twojej rodziny. Jeżeli nie potrafisz merytoryki od wycieczek do pępków świata - to już nie mój problem.

1. Nie widzę problemu w tym, że sklep pracuje w sztywnych godzinach w dni robocze. W jakich godzinach pracuje sklep? Bo tego na stronie sklepu nie mogę znaleźć. Nawet w sekcji kontakt nie ma takiej informacji. Nie ma też jej w mailu potwierdzającym wysłanie informacji przez sklep. Nie mam ochoty na korespondencje nocno wieczorne - zakup był w sobotę o 6.00, płatność została zaakceptowana o 10:44. Poczekałem do 20:07 i po tym, że nie było żadnej reakcji ze strony sklepu napisałem maila przez formularz. Nikt nie zmuszał Cię do odpowiedzi po godzinach Twojej pracy - mail mógł poczekać do poniedziałku... do 14:00.

2. Nie widzę też problemu w sposobie realizacji wysyłki. Tylko nie ma żadnej informacji w sklepie o tym kiedy realizowana jest wysyłka.

Nie mam chyba obowiązku oglądania Twojej stopki na forum czy na GG (które nie jest podane w sklepie). Transakcji dokonuję przez sklep.

3. Skoro sklep pracuje w dni robocze to odpowiedź na maila po 4 godzinach jest średnim wynikiem. Bo zakładam, że sklep otwarty jest od 10.00. Skoro jednak otwarty jest od 14.00 to przepraszam - ale nie ma nigdzie informacji w jakich godzinach otwarty jest sklep.

4. Nie potrzebuję kontaktu z prywatnego maila programisty. Skoro sklep pracuje w określonych godzinach to nie potrzebuję nękać Twojego pracownika na prywatny mail.

5. Odpowiedź o sprzątaczce pokazuje Twój poziom (to jedyna wycieczka personalna). Zadowoliłoby mnie profesjonalne podejście - albo skrypt, który na 100% daje informację, że program będzie działał na sprawdzanym serwerze albo informacja, że sprawdzenie tym skryptem nie gwarantuje jeszcze niczego. Nie mam pretensji o to, że nazwa nie spełnia wymogów programu. Twój skrypt wykazał że spełnia.

2 rzeczy: skrypt pokazujący że program będzie działał na hostingu na którym nie będzie działał i brak informacji, że sklep wysyła produkt elektroniczny od poniedziałku do piątku wieczorami. Większymi literami nie jestem w stanie napisać.

Żebym wiedział te 2 rzeczy to inaczej zorganizowałbym sobie czas i nie stracił tych 3 dni. Piszesz o tym że ludzie mają rodziny i wolny czas: mój wolny czas właśnie spieprzyłeś tym, że nie potrafiłeś podać tych 2 rzeczy.

A idąc dalej:

- Nie ma nigdzie danych rejestracyjnych firmy.

- Nie mogę wydrukować faktury proforma - wyskakuje błąd. Już nie mówię o tym, że powinienem mieć możliwość wydrukowania normalnej faktury: płatność została dokonana i towar został dostarczony.

- Nawet nie zadbałeś o to, żeby dane osobowe swoich klientów szły po sslu. Pomijając to, że nie jest to zgodne z polską ustawą o ochronie danych osobowych (firma zarejestrowana jest chyba w GB - nie znam prawa obowiązującego w GB) to po prostu brak szacunku dla klientów.

Ja ze swej strony zakończyłem temat. Zabieram się teraz do gonienia czasu, który straciłem.

Pozdrawiam

--edycja--

I popraw błędy ortograficzne w sklepie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to nie rozumiem po co sobie utrudniacie życie ? Nie podoba się Wam obsługa, soft, podejście - w czym problem ? Zmieńcie dostawce, na takiego, który będzie Wam skakał 24/7, bez błędów, na każde zawołanie, a przy okazji pościeli i wypierze , a może i dobrze zrobi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nomadowy

Jak nie ma na stronie jakichś informacji, kóra Cię interesuje to pytania zadaje się PRZED zakupem a nie zakłada, że coś tam.

A jak się ma nadal wątpliwości, to się nie kupuje. Proste.

Możesz mieć wyłącznie do siebie pretensje.

Tyle w temacie.

Pozdrawiam,

Mariusz

Ps. Co do adresu mailowego, to się zgodzę. Wypada, żeby był z domeny sklepu/firmy :)

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Nomadowego rozumiem.

Podaje dane do zakupu (firma), Kojotka poganiam i mam dostać na maila a teraz patrze w pw i mam cos załatwiac przez gg. Co? GG nie mam, dane moje macie....

Za v1 rachunku nie otrzymałem po kilu próbach mailowych i kilku na gg.... Robicie soft a podejście jak z podwórka WTF?

Za plus uważam pomoc agape bo ta jest nie do przecenienia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Relacje Firma-Klient tu były zawsze na poziomie, którego nie da sie okreslić. Gdyby Kojot robił chociarz ciulate oprogramowanie to już dawno by go sie spuściło z wodą, ale nie skubaniec robi coś co jest dobre (mowa o OmniAdd), z wiekiem nauczy się szanować Klientów, nawet tych uperdliwych ;)

- Reklama -

Podatki we Wrocławiu: biuro podatkowe wrocław

Miejscówa do parkowania przy Okęciu: parking okęcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności