Skocz do zawartości

Wycena pozycjonowania


feliks

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pytanie jak wyceniacie dane frazy ze względu na pozycje ?

Chodzi mi o to, że kiedyś o ile się nie mylę zawsze było po 10 wyników wyszukiwań w google a teraz ta liczba jest różna ( czasami nawet i 20 )

W takiej sytuacji kiedy ilość wyników jest zmienna nie da się wycenić pozycjonowania na zasadzie 100 zł za miejsce 7-10, 130 za miejsce 3-6 itp.

W takim razie jak wy sobie z tym radzicie ?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycena fraz to spory proces. Wyniki wyszukania sa jednym ale małym elementem całej układanki. Wycena to analiza konkurencji i beznarzędzi do tego lepiej nie podchdozić.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do jakiejś tam ilości wyników danej frazy można myślę spokojnie wyceniać w/g widełek ustalonych odgórnie, powyżej 0.5-1 mln wyników konieczna jest analiza stron z TOP10, parametrów BL, PR, site, wieku domen i innych - na tej podstawie musisz określić ile w przybliżeniu będzie Cię kosztowało wbicie strony w TOP3/TOP10 i to jest podstawą do wyceny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie chodzi o to, że jeśli byłaby taka sytuacja, że zawsze jest 10 wyników na jednej stronie google to bardzo łatwo można robić wyceny.

Jednak teraz przez google maps ilość wyników na jednej stronie jest różna. Raz jest ich 14 a za pół godziny 15.

Co w takiej sytuacji ? Nie brać pod uwagę stron w google maps ? Tylko, że wtedy z tego co widzę ilość stron pozostałych też chyba jest zmienna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dalszym ciągu jest 10 organicznych wyników na stronę. Elementy wyników wyszukiwania zawierające - poza informacjami o adresie z Miejsc Google - link do kopii strony, są wynikami "zespolonymi", tj. wynikami organicznymi wzbogaconymi o dane z wizytówek miejsc. Natomiast dane z miejsc Google umieszczone jako oddzielny blok, nie są wynikami organicznymi - w dawnym znaczeniu - w związku z czym są pomijane przy wycenie zależnej od aktualnie zajmowanej pozycji.

Na emeryturze po SEO zajmuję się R&D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności