Skocz do zawartości

Y rulez in USA


pol

Rekomendowane odpowiedzi

za: wirtualnemedia.pl

Y przewodził rankingowi dziesięciu najpopularniejszych stron odwiedzanych przez amerykańskich internautów, największą tego typu społeczność na świecie. Firma EMarketer podała wyniki podliczenia z sierpnia tego roku. Wynik dla Yahoo! wyniósł 101,3 mln odwiedzających. Druga pozycja przypadła serwisowi Microsoftu (95,6 mln), a trzecie miejsce – serwisowi MSN, także od MS (92,1 mln). Kolejne pozycje należały się Google (80,4 mln), America Online (75,7 mln), eBay (55,2 mln), MapQuest (39 mln), Amazon.com (37,6 mln), RealNetworks (36,4 mln) i Weather Channel (31,2 mln).

Wśród stron z aktualnościami prowadzenie także przypadło Yahoo!. Poza tym serwisem Amerykanie najchętniej wybierali MSNBC, CNN, AOL News i Gannett Newspapers.

InternetWeek wspomina też o krótkiej analizie rynku wyszukiwarek w Chinach, drugim największym rynku internetowym świata. Rynek wyszukiwarek kontroluje tam w 37 proc. Baidu (37 proc.), a kolejne dwa miejsca zajmują Google (23 proc.) oraz Yahoo! (21 proc.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  pol napisał(a):
Yahoo! 101,3 mln (...) MSN 92,1 mln (...) Kolejne pozycje należały się Google 80,4 mln

No, pół roku temu pisaliśmy o tym w MSNbetter thanGoogle. Miło słyszeć że teza (przez niektórych uznana za świętokradczą) znalazła potwierdzenie w badaniach i że są światy, gdzie G bierze w tyłek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  graff napisał(a):
  pol napisał(a):
Yahoo! 101,3 mln (...) MSN 92,1 mln (...) Kolejne pozycje należały się Google 80,4 mln

No, pół roku temu pisaliśmy o tym w MSNbetter thanGoogle. Miło słyszeć że teza (przez niektórych uznana za świętokradczą) znalazła potwierdzenie w badaniach i że są światy, gdzie G bierze w tyłek.

Graff,

pisząc że wzmiankowana teza znalazła potwierdzenie w powyższych badaniach dopuszczasz się potężnej nadinterpretacji :-)

Rozpoczęcie jest proste!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  graff napisał(a):

No, pół roku temu pisaliśmy o tym w MSNbetter thanGoogle. Miło słyszeć że teza (przez niektórych uznana za świętokradczą) znalazła potwierdzenie w badaniach i że są światy, gdzie G bierze w tyłek.

Tylko w poniedziałkowej Wyborczej pisało, że majątek Google przekroczył majątek Yahoo a akcje Google na giełdzie "szczytują" tak, że ludzie spazmów dostają.

Więc jakie tam w tyłek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musimy cos odroznic :)

Na yahoo, msn kupe ludzi przychodzi czytac poczte i newsy tak jak do nas na onet.pl i wp.pl

Co nie znaczy ze tam zaostaja i szukaja info. Z naszego punktu widzenia to jest najwazniejsze :)

Jezeli napisaliby ile ruchu poszczegolne sajty maja z wlasnych wyszukiwarek i obcych mozna by bylo debatowac na temat poczatku upadku Google.

Check email deliverability tool Maildog

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nominalny dystans dzielący Y i G to 20%. W tej kategorii to jest różnica klas, choć faktycznie jest istotne, kto i w jakim celu korzysta z obu systemów. Tak jak Was cieszy majątek G, tak mnie przewaga MY nad G :-). Chociażby w tym zakresie, bo biada nam, gdy G zdominuje wszystkie pola konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  graff napisał(a):

Nominalny dystans dzielący Y i G to 20%. W tej kategorii to jest różnica klas, choć faktycznie jest istotne, kto i w jakim celu korzysta z obu systemów. Tak jak Was cieszy majątek G, tak mnie przewaga MY nad G :-). Chociażby w tym zakresie, bo biada nam, gdy G zdominuje wszystkie pola konkurencji.

Mnie zdziwiło tylko na jakim polu G bierze w tyłek. Z monopolu nikt się nie cieszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności