Skocz do zawartości

określenie pozycji reklamy cpmprofit na stronie


dodobusko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jeśli to zły dział to przepraszam.

W sieci CPMProfit stawka za wyświetlenia bannerów są uzależnione od umiejscowienia reklam (od innych czynników też, ale umiejscowienie to chyba podstawowy czynnik).

Na przykład dając reklamę w stopce strony będziemy mieli 10 gr/1000 wyświetleń, ale ustawiając reklamę na górze strony stawka może wynosić już 50 gr/1000 wyświetleń.

I teraz pytanie czysto programistyczne: skąd skrypt "wie" czy reklama jest "wysoko" czy "nisko"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie to wyczytałeś, ale w cpmprofit stawki zależą przede wszystkim od klikalności w reklamę a nie od umiejscowienia na stronie. Oczywiście im większa widoczność reklamy tym więcej klików i tym większa stawka, ale nigdzie nie znalazłem informacji, że cpmprofit określa w którym miejscu są reklamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Nie wiem gdzie to wyczytałeś, ale w cpmprofit stawki zależą przede wszystkim od klikalności w reklamę a nie od umiejscowienia na stronie. Oczywiście im większa widoczność reklamy tym więcej klików i tym większa stawka, ale nigdzie nie znalazłem informacji, że cpmprofit określa w którym miejscu są reklamy.

Głupoty po kroćset piszesz, klikalność nie ma żadnego znaczenia. CPM wylicza na podstawie konwersji, czyli im reklama jest wyżej w kodzie strony tym więcej punktów za odsłone dostaniesz.

Najlepsze Serwery CS Reksio. Zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie na jednej stronie ze składni wynika, że reklama jest bardzo nisko, ale tak magicznie zakombinowałem ze stylami CSS, że wyświetla się na górze. Stawkę mam około 50 groszy za te 1000 odsłon. Według moich obserwacji ilość klików ma wpływ na ilość punktów uzyskanych z odsłony i tym samym wpływa na stawkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kliki mają wpływ, ale zauważyłem jeszcze jedną rzecz...

Mając 300 odsłon lub 1200 odsłon bez kliknięcia, system przydziela około 1200 - 1500 punktów.

Np. sprawdzam właśnie, że mam dziś 80 odsłon i 728 punktów!

Wygląda na to, że system przydziela coraz mniej punktów za kolejne odsłony w danym dniu i że ten spadek jest dość duży.

Tym samym doszedłem do wniosku, że warto zmniejszyć liczbę odsłon tej reklamy rotując ją z np. AdSense w stosunku 1 x CPM, 2 x AdSense.

Co Wy na to?

Śledź odwiedzających Twoją stronę opartą o WordPress -> Pobierz bezpłatnie WP Tao

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności