Skocz do zawartości

Wygląd reklamy.


nowywseo

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dziwny problem z wyświetlaniem reklamy w kampanii. Dla wszystkich słów/fraz kluczowych reklamy wyświetlają się nad wynikami wyszukiwania. Niestety tekst jest trochę inny niż ustawiony.

Powiedzmy, że normalnie reklama składa się z następującego tekstu:

Pierwsza linia tekstu

Druga linia tekstu.

Trzecia linia tekstu.

adres-strony.pl

Jednak w wyszukiwarce wygląda to następująco:

Pierwsza linia tekstu - Druga | adres strony

adres-strony.pl

linia tekstu. Trzecia linia tekstu.

Czyli w pierwszy wierszu wyświetlanej reklamy zostały dodane następujące treści:

"-", "|" oraz "adres strony".

Jak się tego pozbyć?

Z góry dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pozbędziesz się tego...

To, że nagłówek i pierwsza linia opisu jest razem to już od dawna jest taka opcja...

Co do wyświetlanego adresy wyświetlanego po | jest to nowa funkcja i google o tym decyduje - jak na razie

Zadaniem tak pokazanej reklamy jest zwrócenie uwagi Twojemu potencjalnemu Klientowi....

Możesz tak dostosować teksty reklamowe, aby wyglądały ciekawiej nad wynikami wyszukiwania.

Właśnie mnie troszkę olśniło odnośnie automatyzacji i funkcji zarządzania tekstami reklam.

Zawsze możesz zmienić pozycję wyświetlanych reklam i.... mieć przygotowane dwa pakiety tekstów reklam w zależności w którym przedziale się wyświetlają - pozycje 1-3 czy 4-10 w linkach sponsorowanych. Zarządzać wyświetlaniem takich tekstów możesz dzięki automatyzacji, która sama będzie włączała bądź wyłączała teksty reklam w zależności od tego po której stronie będą się pojawiały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że nagłówek i pierwsza linia opisu są razem to wiem już od dawana :)

Jednak dziwi mnie ten dodatkowy adres. Gdyby nie był on dodawany tak bezsensownie to bym nie miał nic na przeciwko. Ale tworzenie tekstów w taki sposób aby był sens logiczny gdy dodany jest adres strony to lekkie przegięcie. Tym bardziej, że nie zawsze dodawany jest adres strony po "|".

Zadaniem tak pokazanej reklamy jest zwrócenie uwagi Twojemu potencjalnemu Klientowi....

Ciekawe czy ktoś z Google przeczytał na głos taką reklamę: Pierwsza linia tekstu, Druga adres-strony.pl adres-strony.pl linia tekstu. Trzecia linia tekstu.

No ale cóż ja mogę wiedzieć :)

Dzięki za odpowiedź :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne jest to w fazie testów - pamiętaj jednak, że kilka ostatnich zmian i testowanie ich w reklamach odnosi spore rezultaty zwiększenia konwersji.

Adres odcięty jest "|" - także nie koniecznie tworzy to jeden ciąg znaków, które czyta internauta..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie zasady są mi znane i jak najbardziej wykorzystywane. Wyniki jakościowe na poziomie 9-10/10, CTR na poziomie 20-25%. Jednym słowem nie jest źle :)

Ale jest jeszcze czynnik, na który nie mam wpływu: KLIENT. Z wyników kampanii bardzo zadowolony ale: Dlaczego wpisał Pan adres strony bez informowania mnie o tym? itd..

Zobaczymy jak to się będzie dalej rozwijać. Po wprowadzeniu kolejnych wariantów reklam dodatkowy adres strony przestał się wyświetlać. Chyba masz rację, że na razie to testują.

Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie łatwiej było po prostu wyjaśnić Klientowi co się dzieje? ze to może jeszcze bardziej podnieść wartość reklamy??

Wymagający Klient? OK - ale na pewne rzeczy nie możesz mieć w 100% wpływu - niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności