Skocz do zawartości

[startup] Textmarket.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Troszkę dziwny jest system rozliczenia za każde 1000 znaków. Artykuł o długości 1020 - 3zł, artykuł o długości 1920 - również 3 zł. :) Może to powodować przymus pisania dodatkowego zdania zwyczajnie na"odczep się".

Zgadzam się w 100%. Przy czym ja nie chce miec wszystkich tekstów o tej samej długości i preferuje arty około 1500 - 1800 znaków - w tej chwili nie ma możliwości na zdobycie takich, bo wszystkie są równe jak z pod igły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
(...) Na jakiej zasadzie akceptujecie teksty?

Dostałem potwierdzenie o akceptacji 6 z 10 dodanych tekstów, a pozostałe 4? Tak na mieszankę sprawdzacie, czy jak to jest?

W tym poście jest opisane jak są sprawdzane teksty:
sprawdzamy przez copyscape + cytowanie w google + czytanie.

Rewrite'y, kopie, mieszarki, synonimy, translate'y nie wchodzą w grę.

U mnie teksty były akceptowane dosyć szybko (przeważnie w ciągu tego samego dnia lub następnego; raz chyba jeden czekał ze dwa dni).

@PageSEO, @Andddrew: a tu było odnośnie 1000 znaków:

Jednak jeśli wprowadzimy rozliczanie za 100 znaków - będą problemy z przeliczaniem zarówno u Klientów jak i Copywriterów. 1000 znaków to standard i chcemy się go trzymać.
Chociaż z drugiej strony rzeczywiście często są wymagane precle 1200 znaków i może powodować, że copywriterzy po napisaniu np. 900 znaków na siłę dopiszą kilka słów. Ja jak pisałem na jakiś ciekawszy/łatwiejszy temat to specjalnie ponad 1200 znaków, żeby zwiększyć prawdopodobieństwo kupna. Można spotkać nawet teksty ponad 1500, ale to już rzadkość. Jak komuś potrzeba 1800 to zawsze może kupić tekst 2000 ;)

468x60.png

Textmarket: zarejestruj się i kupuj oraz sprzedawaj teksty SEO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poproszę o kod dostępu.

I tak oto nasz bohater, będąc raz White’im, innym razem Blackie’m, miota się na szali swojej osobowości w stronę dowolnie wybranej jaźni. Jest to oczywiste, bowiem ten, kto nie uzyska nic w patrolu światła, odejdzie do patrolu ciemności. Nieuniknione jak luźny stolec po wypiciu litra żętycy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest możliwość to i ja proszę o kod. Właśnie potrzebuje nieco tekstów.

Pozdrawiam

Niedrogie wpisy w płatnych, zadbanych, długowiecznych katalogach (hurtem taniej - pisać na PW):

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@osablood: 26 lipca było info, że rejestracja będzie otwarta "niedługo" (po zgromadzeniu grupy "rzetelnych i aktywnych copywriterów"). Kilka(naście) osób na pewno ma powyżej 100k znaków dodanych. Ale domyślam się, że przed premierą musi być dokładnie przetestowane (choćby ostatnio dodany moduł zleceń) i dodane obiecywane FAQ. Czyli pewnie jeszcze trochę poczekamy.

Mi właśnie też się trochę słabo sprzedają (oprócz tego co wiedziałem, że będzie zapotrzebowanie). Albo słabo dobrana tematyka (do osób które są w serwisie i chcą kupić), albo to po prostu skutek małej liczby kupujących w serwisie. Na początku sporo tekstów się sprzedało, bo każdy Kupujący dostawał bonus - do pobrania 1 tekst za darmo (w pewnym serwisie były nawet zaproszenia z bonusem z 20zł do wydania). Po wykorzystaniu tego niedużo osób pewnie doładowało konta.

Widzę, że dodany został moduł ze Zamówieniami :soczek:

Dotyczące tego: "Skladane zamówienie musi mieć minimum 5000 znaków.". Pierwsze mi na myśl przyszło, że to treść zlecenia ma mieć 5000 znaków (co jest bez sensu bo napisanie tytułu, słów kluczowych i opisu to mniej znaków), można by inaczej sformułować.

Musi być to ograniczenie? Minimalne zamówienie to 16,50zł. Może gdyby były mniejsze zlecenia to byłby większy ruch. Ktoś może chcieć najpierw przetestować. Albo potrzebne są mu teksty na różne tematy. Bo tak w zleceniu dostanie 5 tekstów na ten sam temat z tymi samymi słowami kluczowymi. Chociaż z drugiej strony przeważnie jak ktoś pozycjonuje to na te same frazy i powodowałoby ocenianie na podstawie małych zleceń.

W Mój Profil wyświetla się takie coś:

$i

$i

$i

$i

$i

Domyślam się, że to nie skończone i w tych zmiennych coś ma być. Ale można było ukryć. Na wszelki wypadek informuję.

[edit: Widzę, że już poprawione. Są gwiazdki z ocenami.]

Po kliknięciu zakładki "Zamówienia" pokazuje się menu

textmarketmenu.png

Jak widać w środku tło na przycisku "Dodaj zamówienie" powinno być bez zaokrąglenia. Ze zmianą nie powinno być problemu bo na sprite'cie jest odpowiednie tło (to środkowe):

https://textmarket.pl/images/bg-sub-nav.png

Tylko kosmetyka, ale rzuca się w oczy.

Co do slashy w wyszukiwarce i podglądzie tekstów w Panelu, przed cudzysłowami. Wystarczyłoby zamieniać takie znaki na encje (za pomocą np. htmlspecialchars). Co w efekcie może poprawiło by bezpieczeństwo (bo nie trzeba by wyłączać magic_quotes), a nie byłoby problemu z niestandardowymi znakami np. ? czy ? (chociaż przy UTF-8 nie powinno być; ale jak widzę gdzieniegdzie nawet polskich diakrytycznych nie ma).

Teraz tylko czekać na zamówienia :brawa:

//edit

@RESoglos.pl: dostęp do wykonywania zamówień mają tylko osoby co dodały 100 tysięcy znaków do serwisu (np. 100 artykułów po 1000 znaków). Każdy taki tekst był sprawdzany ręcznie przez pracowników Textmarket. Czyli osoba która będzie mogła wziąć zlecenie musiała trochę popracować i jest chociaż minimalna pewność co do jakości. Dodatkowo jak artykuł jest niezgodny z wymaganiami to może być zwrócony.

A co do tego kto konkretnie wykona, to jeszcze nie wiem jak działa moduł. Możliwe, że kto pierwszy (oczywiście z tych copywriterów co dodali 100k znaków) weźmie zlecenie ten będzie wykonywał albo ze zgłoszonych Zamawiający będzie wybierał (po coś te gwizdki-oceny, komentarze i opis chyba jest).

468x60.png

Textmarket: zarejestruj się i kupuj oraz sprzedawaj teksty SEO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było w zamówieniach jakby po złożeniu zamówienia, było widać ile wykonawców zgłosiło się do zlecenia. I może podany jakiś termin do kiedy jest wyłaniany wykonawca? Bo nie wiadomo np. do ilu zleceń się zgłaszać...może się okazać, że nagle wygra się wszystkie i nie będzie można się wywiązać z terminów

polecam dobre artykuły | dobry precel czeka na Twój wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł zamówień tekstów.

Założenia:

- Klienci mogą dodawać zlecenia po uprzednim doładowaniu konta na odpowiednią kwotę

- Copy mogą przystępować do zlecenia jeśli dodali minimum 100k znaków do giełdy

- Zlecenie po dodaniu przez klienta przechodzi przez akceptację admina

- Po akceptacji zlecenie jest dostępne dla Copywriterów i czeka na zgłoszenia

- Copywriter może zgłosić się do realizacji kilku zleceń jednocześnie

- Copywriter może realizować w tym samym czasie tylko 1 zlecenie

- Każdy Copywriter posiada profil z komentarzami oraz ocenami jego poprzednich prac

- Klient po wybraniu Copywritera decyduje się na termin realizacji podany przez wybranego Copywritera

- Copywriter musi zrealizować zlecenie w zadeklarowanym czasie. Jeśli zlecenie nie zostaje zrealizowane - z konta copywritera pobieranych jest 50% wartości zaniedbanego zlecenia jako kara.

- Copywriter otrzymuje środki za realizację po zaakceptowaniu treści przez klienta

- Ew. spory między Copywriterem a Klientem rozstrzyga Textmarket. Jednak jak widać - obie strony są zabezpieczone

Zapraszamy do testów. No i czekamy na uwagi / pomysły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie moduł jest już dostępny :)

To na początek kilka pytań:

1. Po wejściu w konkretne zamówienie chcąc zgłosić chęć realizacji zamówienia wybieram czas realizacji i pod spodem jest okienko "Treść zlecenia" i przycisk "Realizuj" - co mam wpisać w to okienko, bo chyba nie wstawiam tam tekstów, trochę inaczej mogłoby to być określone lub nazwane, no chyba, że ja nie załapałem o co chodzi :)

2. Jeśli dodałem już wcześniej do systemu teksty, które akurat pasują do tego zlecenia, czy one też będą brane pod uwagę? Czy zlecenie dotyczy tylko nowo napisanych artów pod to konkretne zamówienie?

3. Jak dokładnie przebiega proces wyboru copywritera, czy jeśli kilka osób zgłosi się do zlecenia, to po wybraniu 1 dostaje jakieś info (jako copy, który też się zgłosił) na ten temat?

4. Czy po wybraniu mnie jako realizatora zlecenia teksty dodaję tak samo jak do tej pory, czy może tworze nowy projekt w panelu z nazwa tego zlecenia?

To pytania, które tak na szybko mi się nasunęły, było by miło gdyby ten moduł był szczegółowo opisany tutaj, bo na stronie póki co nie ma FAQ.

Widzę, że dodano również możliwość usuwania tekstów.

Pyszne blogi kulinarne :o)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności