Skocz do zawartości

[startup] Textmarket.pl


Rekomendowane odpowiedzi

W mailach z waszego systemu jest błąd:

"Uprzejmie informujemy, że Twój artykuł "{Tytuł artykułu}" został zaakceptowany."

Druga sprawa - gdzie można edytować swoje dane (mail, adres...)?

Trzecia kwestia - dodajcie opcje ukrywania (albo przenieście na inną zakładke) artykuły które już zostały sprzedane.

I pytanie na koniec. Po co opcja oceny artykułu przez autora? Mowa o gwiazdkach z hasłem " Twoja ocena artykułu". To w ogóle działa? Gdzie ta informacja jest wyświetlana? Czy mogę sprawdzić jak oceniają moje teksty inne osoby?

Lekkie konstrukcje stalowe na potrzeby budownictwa mieszkaniowego i przemysłowego - projekt, wykonanie, montaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

No dobra - jest cała masa obowiązków użytkowników serwisu.

Ale co z odpowiedzialnością serwisu :)

Dodałem arty 1 listopada. Pomijając święto, minęło już ponad 48 godzin (2 i 3 listopada), a większość artów nie została jeszcze sprawdzona i sobie wisi. A czas leci :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ronin,

1. Dzięki za uwagę, już poprawiamy.

2. Dane konta to email, hasło oraz imię nazwisko.

Edytować można na chwilę obecną hasło. Pozostałe dane muszą być niezmienne.

3. Sprzedane artykuły można usuwać z panelu.

Na podstawie ocen artykułów wyliczana będie średnia ocena copywritera.

Ocena będzie prezentowana w wynikach wyszukiwania.

Zatem jakość jest kluczowa.

Nomadowy,

nawet sobie nie wyobrażasz ile artykułów do nas spływa.

Pracownicy siedzą i czytają, sprawdzają unikalność - a to trwa.

Czas akceptacji to minimum 2 dni, a może być dłużej w zależności od ruchu.

Jeśli będziecie polecać Textmarket - będzie coraz więcej użytkowników, kupujących itd - postaramy się zatrudnić kolejne osoby do weryfikacji tekstów.

Ale tutaj rozwój zależy nie tylko od nas - ale przede wszystkim od Was.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

taka mała sugestia. Przy wyszukiwarce przydałoby się zaznaczenie ilości występowania żądanego słowa kluczowego. Znacznie ułatwiło by to znalezienie adekwatnego tekstu i tym samym zaoszczędziło sporo czasu.

I to co się już pojawiało chyba we wcześniejszych postach. Statystyka najlepiej sprzedających się fraz oraz statystyka poszukiwanych fraz, a które się jeszcze nie pojawiły w tekstach

W panelu CW przydałby sie licznik - ilość dodanych znaków(szczególnie pomocne dla tych początkujących, którzy chcą dobić do magicznej liczby 100 000 znaków) i możliwość usunięcia z własnej bazy sprzedanych już tekstów, które tylko zaśmiecają i zajmują miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedanych artykułów nie da się jeszcze usunąć z panelu. Ale w ogóle nad tym pomysłem można by się zastanowić. Według mnie lepiej jakby sprzedane teksty przechodziły z listy niesprzedanych do drugiej listy (sprzedanych). Wtedy każdy będzie mógł sobie sprawdzić co sprzedał, a i będzie porządek w liście niesprzedanych. Jedyną wadą tego rozwiązania będzie to, że baza danych będzie się zapełniać. Ale korzyść funkcjonalna będzie większa (kupujący będą mieli cały czas dostępne teksty - a to już zajmuje bazę więc jest bez różnicy i można to wykorzystać). Zawsze może się zdarzyć, że jakiś tekst gdzieś się zaplątał czy nie pamiętamy komu sprzedaliśmy. A tak nie będzie z tym problemu i w razie jakiś nieporozumień zawsze będzie dostępny (czy to plagiaty, czy inne).

Do realizacji technicznie też łatwo (zrobić po prostu taką samą drugą listę i w bazie zapisywać czy sprzedany czy ie i w zależności od tego wyświetlać na odpowiedniej liście - kilka minut roboty).

Co do statystyk. Mi najbardziej przydałyby się statystyki wpisywanych słów do wyszukiwarki przez kupujących. Jedynie w tym może być problem, że do wyszukiwarki wpisują nie tylko kupujący ale także sprzedający (np. aby sprawdzić konkurencję). Mam pomysł aby to oddzielić w taki sposób, że brane pod uwagę do statystyk będą tylko te wpisy od użytkowników, którzy kupują teksty (czy to przynajmniej w ogólne 1, czy przynajmniej kilka na miesiąc; bo 1 tekst może kupić każdy i potem psuć statystki, a już więcej to tylko ci co rzeczywiście kupują). I do tego np.ignorowanie wyszukania w statystykach jeśli ten sam użytkownik w krótkim odstępie czasu wpisze to samo do wyszukiwarki (aby nikt sztucznie nie zawyżał).

I najlepiej jakby te statystki tworzone były dynamicznie (czy tam raz na dzień), a nie tak, żeby tylko ogólne trendy były widoczne.

Wiem, że to sporo pracy ale powinno korzystanie wpłynąć na stosunek pisanych tekstów do sprzedawanych.

Kosmetyczna poprawka: w zleceniach jak ktoś wpisze długi tytuł, to po wejściu w to zlecenie tenże tytuł na górze jest ucinany (nie pokaże screena bo nie ma teraz takiego zlecenia).

Co do samych zleceń to czasem mam takie odczucie, że zlecający nie wiedzą dokładnie co to artykuły SEO/zapleczowe. Bo wydaje się, że czasem wymagają bardzo merytorycznych tekstów (na strony główne serwisów a nie zaplecza), a za stawkę 2,7zł za 1000 znaków takiego nie dostaną. Przez to mogą być potem niezadowoleni, że jakość odbiega od wyobrażeń, a rzetelniejsi copywriterzy boją się podejmować takich zleceń. Być może warto bardziej wyeksponować informację i opisać dokładniej, że teksty w serwisie są tylko SEO poprawne.

Ogólnie podoba mi się kierunek, w którym Textmarket zmierza. W ostatnim czasie zauważyłem bardzo dużą poprawę w częstotliwości kupowanych tekstów (choć to może tylko skutek promocji 1 gratisa na PiO). A poprawki w serwisie też są dobre.

Co do czasu akceptacji tekstów to ja rozumiem, nie robi mi różnicy czy to będzie kilka godzin czy dni - a jak kupujący mają być dzięki temu bardziej zadowoleni (bo teksty sprawdzone dokładniej) to dla mnie nie ma problemu.

468x60.png

Textmarket: zarejestruj się i kupuj oraz sprzedawaj teksty SEO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypłata pieniędzy wiąże się z wystawieniem rachunku lub faktury.

Dajcie więc wzór rachunku ułatwiając tym samym prace sobie i innym oraz formularz do wpisania danych do przelewu na konto firmowe, a nie wyłącznie prywatnej osoby.

Sprzedanych tekstów nie idzie usunąć z systemu. Lepeij stworzyć dla nich inną zakładkę, tak jak to już było proponowane.

Przydałoby się umieścić informacje na przykład ile tekstów jest dostępnych w danej kategorii, albo ile w danej kategorii zostało sprzedanych (dzisiaj, w ciągu siedmiu dni i 30 - tak jak dla sojego konta).

Dodajcie licznik znaków/tekstów wprowadzonych przez użytkownika do waszego systemu z poziomu jego konta.

Lekkie konstrukcje stalowe na potrzeby budownictwa mieszkaniowego i przemysłowego - projekt, wykonanie, montaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni przy próbie zlecenia wypłaty środków ze sprzedaży artów pojawia mi sie komunikat, że nie minęły trzy dni od ostatniego zamówienia. Nie wiem, o co chodzi, bo w zleceniu nie brałem udziału, a jeśli chodzi o sprzedaż ostatniego artykułu, to chyba w każdej chwili mogę sprzedać kolejny. Wygląda na to, że na przelew będzie ciężko się doczekać w tej sytuacji, zwłaszcza, że piszecie już o 14 dniach realizacji wypłaty, wcześniej było 7 dni, w regulaminie tez nie ma mowy o tym, że to tak długo ma trwać.

I dołączam do prośby o możliwość usuwania lub chociaż przeniesienia do innej grupy sprzedanych artów, żeby było bardziej przejrzyście dla sprzedającego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bunitas,

Usuwanie artykułów sprzedanych z poziomu panelu wrzucimy dziś / jutro.

Błąd w treści maila już poprawiony.

Stasiek111,

dzięki za konkretne uwagi. Statystyki fraz są już zrobione - zbieramy dane by je wyświetlić.

Upalony89,

akceptujemy teksty wg kolejki. Czas oczekiwania od 2 do ok. 4 dni.

Biorąc pod uwagę, że każdy tekst jest czytany i sprawdzany ręcznie pod kątem unikalności - to dobry czas.

Mk321,

Dzięki również za konkretne uwagi. Statystyki wdrożymy jak tylko zbierzemy wystarczająco danych.

Masz rację z świadomością jakościo tekstów SEO - zastanawiamy się nad wdrożeniem dodatkowego działu z jakościowymi tekstami, pracujemy nad konceptem.

Jeśli masz pomysły - pisz. Jak widać szybko wdrażamy nowe rzeczy i słuchamy Waszych rad.

Ronin,

wzory udostępniamy po kontakcie z BOK'iem. Wystaczy wysłać maila do nas.

"Dodajcie licznik znaków/tekstów wprowadzonych przez użytkownika do waszego systemu z poziomu jego konta. "

O jaki dokładnie licznik chodzi?

Grubarty,

wyślij proszę maila przez formularz kontaktowy i podaj dane do konta. Sprawdzimy i szybko pomożemy.

Vojciech,

Staramy się szybko realizować wypłaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności