Skocz do zawartości

pf i pkt


hektor26

Rekomendowane odpowiedzi

Pozwoliłem sobie odkopać, Właśnie odwiedził mnie Pan z pkt.pl :)

Oferta wyglądała mniej więcej tak:

Wpis do wersji papier + internet 2900 netto

Wpis do wersji internet 2300 netto

Co oferują:

-13 słów kluczowych ( wersja internet 10 słów)

-wpis będzie pojawiał sie w 26 wyszukiwarkach z którymi współpracują (ciekawe czy ktoś korzysta z tych wyszukiwarek ?)

-bede mógł dodać jeden link w postaci: <a href=java script:click_on('https://cos')>www</a>

-bede mogł dodać jeden mail w postaci: <a href=java script:mail_to('cos@cos')>mail</a>

-dodanie firmy na mapie

-będe mógł dodać logo mojej firmy

-moja firma bedzie pojawiać sie wyżej w wynikach wyszukiwania pkt

Najciekawsze w tym wszystkim jest to że przedstawiciel nie był w stanie powiedzieć mi czy dysponuja jakimiś statystykami ogladalności ich serwisu , ewentualnie statystykami ile razy dane słowo jest wpisywane przez użytkowników.

Ktoś może się orientuje czy to taka polityka firmy aby nie informować klientów o tym czy ktoś korzysta z ich usług.

Z punktu widzenia klienta to chyba dość istotny szczegół aby wiedzieć czy ktoś w ogóle wchodzi na pkt i znajduje mój wpis

Czy ja może za dużo wymagam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze małe ale... Handlowcy co innego mówią, gdy próbują nakłonić klienta a co innego dostaje klient po wystawieniu faktury.

Wiem to z własnego doświadczenia: handlowiec oferował mi wpis do książki + portal. Po wpłacie okazało się, że oferta jest tylko na książkę.

Miałem jeszcze jedną sytuację: po pewnym czasie zadzwonił do mnie inny handlowiec z informacją, że zajmuje się moim wpisem w portalu (standardowy, darmowy wpis). Ucieszyłem się, bo chciałem poprawić wpis, bo miałem zapytania nie związane z moim rzeczywistym zajęciem. Po kilku chwilach Pan przedstawił mi cenę za edycję wpisu. Powiedziałem mu, że nie nie jestem zainteresowany taką usługą, to bezczelnie rozłączył się bez żadnego słowa.

Sztuczna inteligencja (AI, artificial intelligence) to szeroka klasyfikacja przetwarzania danych. Machine Learning to technika przetwarzania danych, która umożliwia wykorzystanie przez komputery istniejących danych w celu przewidywania przyszłych zachowań, rezultatów i trendów. Drugie podejście to uczenie maszynowe (machine learning), czyli technika nauki o danych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności