Skocz do zawartości

Pytania na temat zamówienia kliknięć

BlacQrek

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem nowy w czymś takim, potrzebowałem wejść na strone i znalazłem coś takiego. Nigy nie zamawiałem w ten sposób kliknięć i mam wiele pytań.

Po pierwsze.. chciałem zamówić coś takiego https://bez-minimum.info/pages/adorder.php?pid=59

1.Co to są linki/kliki o wartości, co to jest ta wartość 1gr na przykład, to zarabiają tyle ludzie co klikają czy ja mam z tego jakąś korzyść ?

2.Ta oferta, którą wybrałem i podałem w linku to, napisane jest, że mam 2000 wejść. To jest gwarantowane 2 tyś. kliknięć w mój link który podałem?

3.Cena jest 2.30 PLN, jak zapłace SMSem to też będzie taka sama cena ?

4.W jaki sposób mam zapłacić to SMSem? Numer ID transakcji / tytuł przelewu / numer telefonu w to okno podać swój numer i zostanie mi odciągniete ?

5.Twoje imię / login: ; Jeśli nie masz konta w b-m, koniecznie poprzedź "x23" Po co jest moje Imię ? Będzie gdzieś umieszczane ? I czemu akurat trzeba poprzedzić "x23" na każdej stronie ? Co to oznacza ?

6.Twój Email: Do czego jest mój Email skoro płace telefonem a nie mam konta ?

7.Link: Można podać co jaki kolwiek link się chce ? Nawet jakby nie moich stron? Np. mogę taką strone https://fotki.on.toribash.com/ ??

Jak narazie tyle pytań

Fajnie, że wszystko jest jasne i że podałeś link, teraz na pewno każdy wie, o co Ci chodzi :blink:

Czemu takie pytania zadajesz tutaj, a nie osobie, która oferuje usługę?

Konto współdzielone. Kup teksty przez GT i z fakturą VAT.

Potrzebujesz tekstów? Pisz na PW albo zajrzyj, a na pewno coś wymyślimy ;)

po grzyba Ci zautomatyzowane wejścia?

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy