Skocz do zawartości

Synonimizacja opisów produktów


Erxar

Rekomendowane odpowiedzi

To mój pierwszy post na forum także witam wszystkich,

mam pytanie co do opisów produktów na stronie. Mam około 100 kolekcji z których każda ma około 10 wariantów. Razem daje nam to około 1000 pozycji w sklepie internetowym. Nie ma dużego sensu (merytorycznie) tworzyc opisu dla każdego wariantu, wieć zlecilem copywriterowi napisanie po jednym opisie dla każdej kolekcji.

Jak rozumiem, ma to taką wadę, że content jest duplikowany 10 razy. Google tego nie lubi. Czy naprawdę warto zsynonimizować te teksty tak by każdy warian miał w miare unikalny opis?

Boje się trochę reakcji internautów. Zobaczą ten sam produkt w innych kolorach z innymi przymiotnikami i się będą zastanawiać czy te produkty nie różnią się przypadkiem czymś jeszcze poza kolorem.

Co byście radzili?

Pozdrawiam,

Erxar

Markowe dywany w najniższych cenach, wysyłka w 24h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze warto mieć unikalne teksty. Tym bardziej w sklepie internetowym. Nie potrafię sobie jednak wyobrazić twojego rozwiązania. Myślę, że dobre byłoby takie rozwiązanie. Sprzedajesz garnitury. Każdy garniak ma ileś tam wariantów. Opis mógłby być wybierany na zasadzie:

- marynarka {beżowa|brązowa|złota|jasna|ciemna} o rozmiarze {48|50|52}. W zależności od wariantu dane byłyby inne. Do tego można by każdą z marynarek opisać, co łącznie tworzyłoby fajny tekst. Na sam koniec można by dodać losowe podsumowanie: piękna kolekcja, wspaniała kolekcja na lato itd. Dzięki temu każda podstrona byłaby w pewnym sensie unikalna. Dodatkowo do kilku słów można by dorobić normalne synonimy. Ogólnie rzecz biorąc, im więcej tekstu tym lepiej.

seowyszbanner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Soprano. Język polski daje tak ogromne możliwości, że trzeba z tego korzystać. Unikalny tekst jest zawsze milej widziany, zarówno przez google...Jak i Twoich klientów

Zapraszam na stronę grupy pozycjonerzy24 gdzie realizujemy pozycjonowanie w wyszukiwarce Google

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz powiem ci trochę z mojej strony (technicznie).

Kupiłem kiedyś gotowy sklep i nie wiedziałem, że jest to już 2 czy nawet 3 kopia całego sklepu. Nigdy nie wypozycjonowałem tego sklepu ponieważ mój sklep był w zapasowym indeksie Google, który wskoczyłby na wysokie pozycje tylko wtedy, gdy sklep kopia otrzymałby bana lub wyindeksował się...

Ps. warto stawiać na jakość...

multikomto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie jest ona o tyle dziwna, że sklep to nie tylko domena i strona internetowa. To także zaplecze (nie mam na mysli zaplacza SEO a magazyny, logistyka, kontakty ...). O ile skrypty da sie skopiować to zaplacza nie. Obstawiam w takim razie, że był to sklep z np. elektronika gdzie wlasciciel zamawial u producenta towar dopiero po tym jak klient u niego kupil?

Markowe dywany w najniższych cenach, wysyłka w 24h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności