Skocz do zawartości

Czy towarzystwo SEO już dorosło do zrobienia czegoś razem ?


Beerbant

Rekomendowane odpowiedzi

Zwróćcie uwagę na jedną rzecz - podejście klientów do takich firm jak ta co mnie straszy ciągle sądami albo IAB - wciskaja im farmazony i kit na potęgę a klienci łykają to jak pelikany świeże ryby ... Na PiO jest dużo fachowców którzy mają olbrzymią wiedzę ale nie potrafią tego przełożyć na sukces finansowo biznesowy bo nie mają wsparcia w postaci:

1. stowarzyszenia reprezentującego ich interesy

2. możliwości edukacji klienta

i tak dalej.

Wystarczy, że wejdę na PiO kichnę i smark gdziekolwiek nie poleci to trafi na profil kogoś komu "spycjalista SEO" z IAB do pięt nie sięga ...

Nie denerwuje to Was ?? Bo mnie wkur*****...

Ale ten specjalist stąd guzik zrobi ani go nikt nie wysłucha , wysłuchają paru lowelasów z IAB których hipokryzja i brak wiedzy w temacie bije do nieba ...

Jakieś wnioski ??

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 255
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Grupa Kebaba ver. 2.0 ? !!!

coś znacznie poważniejszego, - rynek i interesy poszczególnych firm tego moim zdaniem wymaga .

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by dla każdego pozycjonera z osobna utworzyć coś takiego jak akredytacja. Teraz każdy może nazwać się specjalistą/ekspertem w SEO... a tu by się jakiś teścik zrobiło i by się zweryfikowało :-)

Jestem właścicielem SEMURAI - agencja SEO oraz właścicielem VRnews.pl - wirtualna rzeczywistość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na rozwinięcie tematu bo póki co jedyna opcja jaką widzę to logo na stronach firmowych "należymy do Stowarzyszenia bla bla" i składki miesięczne/roczne.

Istnieje lepsze rozwiązanie , bez składek i jeszcze z korzyścią dla stowarzyszonych firm (prestiż jak i $$$) , myśl bardziej konstruktywniej !!!

Poruszyłeś bardzo ważną rzecz - podejście do tematu , nie ukrywam, że stowarzyszenia/zrzeszenia są powoływane dla korzyści i nie mam zamiaru się kajać z tego powodu ...

Każdy sam powinien rozpatrzyć co coś takiego mu da a co mu sie nie będzie opłacało ...

Rozumiem postawę oczekiwania ale ja osobiście uważam że 7 lat to już trochę długo ....

Znając naszą Polską branże i ich reprezentantów to chyba nie przejdzie. Klient bardziej patrzy na cenę niż na loga nadal niestety.

ja mam odmienną opinię

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie to widzę, że wszyscy piszą o przekazywaniu klientów, "plakietkach", "emblematach" itp

Poza w/w widzę jeszcze:

- organizacja konferencji branżowych, na które będą zapraszani i właściciele firm i SEMowcy spoza stowarzyszenia (żeby się uczyli)

- szkolenia/spotkania wewnętrzne

- ogólnie zakrojony (e)PR

- budowa własnych narzędzi służących badaniom (nie mówie tu o kolejnych SWLach, czy innych "miotaczach linków" tylko o narzędziach, którymi można się potem podpierać sprzedając wiedzę)

ja jestem za, tylko ciężko z czasem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by dla każdego pozycjonera z osobna utworzyć coś takiego jak akredytacja. Teraz każdy może nazwać się specjalistą/ekspertem w SEO... a tu by się jakiś teścik zrobiło i by się zweryfikowało :-)

Jeżeli masz na myśli coś w stylu https://www.google.com/adwords/professionals/ to jestem jak najbardziej za.

This is your life and it's ending one post at a time.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie stowarzyszenia to tylko ciepłe stołki i super zlecenia tylko dla zarządu ,a składki które zapewne trzeba byłoby płacić na pensje zarządu, w korporacjach taxi jest to samo i tak to funkcjonuje.

takie stowarzyszenia to niestety zapieprz za darmo w znacznie większym stopniu niż za kasę , dla uściślenia - praca na rzecz stowarzyszenia aby było stowarzyszeniem wiarygodnym nie mogłaby opierać się na wysokich profitach finansowych !!!

na razie to widzę, że wszyscy piszą o przekazywaniu klientów, "plakietkach", "emblematach" itp

Poza w/w widzę jeszcze:

- organizacja konferencji branżowych, na które będą zapraszani i właściciele firm i SEMowcy spoza stowarzyszenia (żeby się uczyli)

- szkolenia/spotkania wewnętrzne

- ogólnie zakrojony (e)PR

- budowa własnych narzędzi służących badaniom (nie mówie tu o kolejnych SWLach, czy innych "miotaczach linków" tylko o narzędziach, którymi można się potem podpierać sprzedając wiedzę)

ja jestem za, tylko ciężko z czasem....

to dokladnie mam na mysli - organizując szkolenia dla klientów "po kosztach" w których szkolenia te prowadziliby członkowie , raz, że rynek klientów byłby bardziej świadomy , dwa usługi seo przestałyby być traktowane jako czary mary pic na wodę , 3 zyskiwaliby prowadzący szkolenia

korzyści dla firm, stowarzyszenia i rynku są ??

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby tego typu stowarzyszenie mogło cokolwiek wymusić na firmach w nim będących musi dawać jakieś korzyści.

Jeżeli ma to polegać na zaufaniu dla danej firmy ze strony klientów, stowarzyszenie musi być im znane oraz musi być kojarzone jako gwarant uczciwości oraz rzetelności firmy do niego należącej. W skrócie, musi sobie wyrobić markę.

Żeby stowarzyszenie było znane obecnym jak i przyszłym klientom firm pozycjonujących, musi się "szeroko rozreklamować". Na to potrzeba sporych pieniędzy. Dodatkowo w takim stowarzyszeniu na starcie nie może być firm nierzetelnych, bo kilka wpadek może zniweczyć proces tworzenia marki.

Tak więc: tylko pieniądze i "pewne" firmy są w stanie coś takiego utworzyć. O ile pieniądze można pozyskać ze składek, to kto będzie weryfikował firmy takie stowarzyszenie tworzące?

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza w/w widzę jeszcze:

- organizacja konferencji branżowych, na które będą zapraszani i właściciele firm i SEMowcy spoza stowarzyszenia (żeby się uczyli)

- szkolenia/spotkania wewnętrzne

-

kurt bedziesz w swoim wolnym czasie szkolił sobie za free konkurencje? !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności