Skocz do zawartości

Współczynnik konwersji sklepu internetowego


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

prowadzę dla znajomego sklep internetowy z zaproszeniami ślubnymi i tego typu przedmiotami (głównie branża ślubna). Martwi mnie współczynnik konwersji. Mam go na poziomie 0.06 przy wejściach, które są wg mnie dobrze dobrane słowa kluczowe.

Możecie się pochwalić jaki macie współczynnik konwersji u siebie w tej branży? Albo coś doradzić?

Uroczystości rodzinne

Pięknie wykonane Zaproszenia ślubne ręcznie robione w rewelacyjnych cenach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...=110565&hl=

Jak widzisz nikt nie chciał sie pochwalić :soczek:

Nie znam Twojej branży, ale niezależnie od niej według mnie konwersje masz bardzo małą.

Konwersja w moim sklepie wynosi około 1,2%

Edyta:

Sprawdź jaki masz Bounce Rate, średnią liczbę odsłon na wizytę, procent porzuconych koszyków.

Może proces złożenia zamówienia jest zbyt skomplikowany, może ceny za wysokie, a może ludzie po prostu tylko oglądają z ciekawości

www.akwaswiat.net - nowe/stare forum akwarystyczne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz dobrze przyjrzeć się ruchowi na stronie.

Jak mogę to zrobić? Jakoś nie mam pomysłu:)

Moje parametry wg GA:

Wskaźnik odrzuceń: 40% (wydaje mi się że ok)

śr czas spędzony na witrynie: 2:05

strony/odwiedziny: 3,86

Towar może i jest trochę drogi ale wydaje mi się że to nie jest jedyny powód... Może ktoś rzucić okiem czy czegoś nie brakuje sklepowi pod względem użytkowania? Adres w stopce.

Jakieś sugestie?

Uroczystości rodzinne

Pięknie wykonane Zaproszenia ślubne ręcznie robione w rewelacyjnych cenach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jakiej próbki ruchu jest taka konwersja? Jaki tam mniej więcej masz ruch dziennie/miesięcznie?

Z jakich haseł są wejścia? Może po prostu wypadacie źle w stosunku do konkurencji. Zaproszenia to dość indywidualna sprawa, ludzie tego nie kupują jak np. telewizora. Sprawdzają wiele firm i wybierają te, które im się najbardziej podobają - może Wasze po prostu nie pasują klientom?

Inna sprawa to z jakich keywordów jest ruch? Może się okazać, że większość ludzi szukając "zaproszenia ślubne" szuka tak naprawdę jakiegoś wzoru do wykonania we własnym zakresie?

I ostatnia rzecz - nigdy nie patrz na konwersję całego sklepu tylko konkretnego źródła ruchu. Bo może się okazać, że cały sklep ma 0,06%, a np. hasło "zaproszenia ślubne" ma 2%. Wtedy to nie koniecznie znaczy, że sklep jest zły tylko, że kierujecie uwagę w kierunku nie tych co trzeba źródeł ruchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jakiej próbki ruchu jest taka konwersja? Jaki tam mniej więcej masz ruch dziennie/miesięcznie?

Od początku kwietnia. Średnio ok 125 dziennie.

Wejścia z dobrych haseł (zawieszki na wódkę, alkohol), przynajmniej tak mi się wydaje

I ostatnia rzecz - nigdy nie patrz na konwersję całego sklepu tylko konkretnego źródła ruchu.

Można jakoś w GA grupować słowa kluczowe w katagorie lub grupy by łatwiej to było mi ogarnąć?

Uroczystości rodzinne

Pięknie wykonane Zaproszenia ślubne ręcznie robione w rewelacyjnych cenach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności