Skocz do zawartości

[Wykonam] Artykuły, teksty na zamówienie

PatrykProf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam do zaoferowania stworzenie różnego rodzaju tekstów do precli, stron zapleczowych, opisów do katalogów, tekstów z synonimami i innych. Copywritingiem zajmuję się od 2 lat, a że ostatnio mam dużo wolnego czasu, to chętnie podejmę się długotrwałej (najlepiej jak najdłuższej) współpracy.

Moje stawki, które oczywiście nie są stałe, zawsze możemy się dogadać, nie zależy mi na tym, aby podawać wysoką cenę i nic nie wyszło ze współpracy, to:

- precle 1000 znaków ze spacją: 1,6zł

- strony zapleczowe 1000 znaków: 2,5zł

- teksty/opisy z synonimami (1000 znaków po wygenerowaniu) 5zł

- opisy 700-1000 znaków: 1zł

Co do innych tekstów: naukowych, na blogi, strony www ceny ustalamy razem w zależności od zlecenia. Tak jak już napisałem wyżej - zawsze można się dogadać.

Wolę brać większe zlecenia: przykładowo 100 tekstów w określonym czasie i za to płatność, a nie na zasadzie malutkich zleceń "na jutro" po 10 tekstów.

Moje teksty są unikalne, pisane poprawną polszczyzną (bez jakichkolwiek błędów), zlecenia wykonuję terminowo. Sporo osób korzystało z moich usług i jeszcze nikt się nie zawiódł. Oczywiście na życzenie zleceniodawcy mogę wysłać próbki tekstów.

Niestety nie mam możliwości wystawienia faktury ani rachunku, ale dla zabezpieczenia i mnie i zleceniodawcy wystawiam aukcję allegro. Co do terminu wykonania zlecenia, to zawsze podaję deadline - termin, którego przekroczyć nie mogę niezależnie od tego czy jest burza, czy spalił mi się komputer:) Zwykle jednak teksty są wysyłane wcześniej.

Na ten moment chyba to wszystko.

Pozdrawiam serdecznie i w razie zainteresowania czekam na kontakt:

e-mail: patrykbudkowski (at) o2.pl

gg: 5115213

pw

Patryk Budkowski

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników