Skocz do zawartości

Gdzie są błędy

lekarz

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko do osób zajmujących się optymalizacją. Otóż mam sobie stronkę: "praca.net". Była ona napisana jakiś czas temu i jest słabo zoptymalizowana. Moje pytanie:

- jakie widzicie podstawowe błędy.

Pytam ponieważ nie znam się na optymalizacji, a stronce skaczą statystyki w skrajne wartości. Tzn. raz zajmuje bardzo wysokie raz bardzo niskie pozycje w Google mimo iż nic nie robię.

Co masz na myśli? Sorry za być może banalne pytanie ale jak się stronę widzi bardzo często to pewne rzeczy przestaje się dostrzegać. Chodzi Ci o słabą grafikę czy raczej o to że strona się rozchodzi? Może o coś innego?

podstawowy błąd to taki że strona nie wygląda

1. strona nadaje się TYLKO do całkowitej przebudowy

2. za to co masz w stopce dostaniesz bana.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

Przeglądając dziś swoją stronę w celu zaplanowania co należałoby zmienić natrafiłem na dziwną rzecz.

Otóż na dole strony znajduje się wyszukiwarka Google. Po wpisaniu dowolnego hasła związanego z pracą (np. praca) wyskakiwały wyniki dla mojej strony. Można, też było ustawić sobie opcje przeszukiwania całego internetu.

W chwili obecnej po wpisaniu frazy wyskakują same reklamy Google:( Szukałem w necie czy może Google coś zmieniło, ma awarię itp. Ale nic takiego nie znalazłem. W związku z tym moje pytanie:

czy przytrafiło się Wam kiedykolwiek coś podobnego? Czy to jest jakiś filtr?

Sprawa o tyle dziwna, iż nadal zarabiam na wynikach wyszukiwania, których nie mam ;) .

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...