Skocz do zawartości

Innowacje w SEO - dzielcie się


gizmoo3

Rekomendowane odpowiedzi

Naprawdę warto wprowadzić sobie w kalendarz odwiedzanie Klientów. To działa.

Przy klientach lokalnych - OK, ale, żeby odwiedzać tych poza promieniem 50km musiałbym żyć w samolocie/samochodzie/pociągu :D Kontakt można utrzymywać nie tylko twarzą w twarz, to samo tyczy się tworzenia relacji klient - firma. Duże firmy mają budżet na budowanie silnego przywiązania do marki, pozostałe muszą dbać o to dysponując mniejszymi finansami (wszelkie spotkania, kontakty i wyjazdy muszą mieć uzasadnienie finansowe w cenie usługi)... Niemniej, ciekawe spostrzeżenia i widać, iż można wymieniać się przydatnymi biznesowo informacjami na forum (wbrew opinii niektórych ;) ).

Na emeryturze po SEO zajmuję się R&D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 46
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności