Skocz do zawartości

E-book o pozycjonowaniu dla nie całkiem początkującego

motoman

Rekomendowane odpowiedzi

Witam uprzejmie,

W pozycjonowaniu nie jestem już chyba całkiem zielony. W ciągu dwóch-trzech lat przerobiłem dwa kursy na DVD dla początkujących. Radzę sobie w miarę z optymalizacją stron, piszę artykuły do katalogowania. Wypozycjonowałem stronę do TOP3 na mało-średnio konkurencyjną frazę. Używam SeoLight. Od jakiegoś czasu czytam to forum. Przeglądam blog Zgreda. Wydaje mi się, że wiedzę dla początkujących już przyswoiłem, a ponadto sprawdziłem ją w praktyce. Pozycjonowanie na tyle mi się spodobało, że chciałbym tym tematem zajmować się dalej. Chciałbym posiąść bardziej zaawansowaną wiedzę oraz zacząć budować zaplecze (na razie mam jedną stronę zapleczową, zapewne nie najlepiej prowadzoną pod tym kątem).

Byłbym wdzięczny za polecenie jakiegoś e-booka, który porusza tematy nieco trudniejsze niż te dla początkujących (budowa zaplecza, katalogi, strony zapleczowe, linkowanie, nrzędzia typu Scrapebox, inne tematy ważne, a o których istnieniu mogę nie wiedzieć). Dobrze, żeby książka była aktualna, może być płatna (jeśli będzie dobra, to warto zapłacić).

Z góry dziękuję za pomoc.

Motoman

polecam www.planeta-seo.pl - spis blogów. Sporo można poczytac na lexy.com.pl

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie