Skocz do zawartości

Unikalne konwersje i uzupełnianie konwersji


przemeks

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam 2 pytania dotyczące celów i konwersji w GA.

Pierwsze: Konwersja w moim serwisie to pobranie pliku (oznaczone są one za pomocą pageTracker._trackPageview('') ). Internauci w moim serwisie bardzo często klikają po kilka razy w link do pliku (co zwielokrotni liczbę konwersji). Moje pytanie brzmi: w jaki sposób wydobyć w GA tę unikalną liczbę konwersji przy jednoczesnym zliczaniu np. pobrania innego pliku? Chodzi mi o to, że gdyby jakoś przefiltrować w GA konwersje pod kątem unikalnych userów, to odsiałoby się również i pobrania innych plików wykonanego przez jednego usera.

Drugie: Dopiero przesiadam się na GA w celach monitorowania konwersji (dotychczas robiłem to po stronie serwera w plikach tekstowych). Czy istnieje jakaś możliwość, aby wprowadzić do GA dane dotyczące liczby pobranych plików każdego dnia. Mam je w wersji stabelaryzowanej:

01.01.2011 - 20

02.01.2011 - 20

.

.

.

Jeśli można w ten sposób "uzupełnić" historię celów/konwersji to super. Może jakiś inny obszar panelu GA pozwala wprowadzić takie dane, aby móc je płynnie zestawić z oglądalnością w celu sprawdzenia współczynnika konwersji?

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności