Skocz do zawartości

Płatność za namiary do klienta?


nepwk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Mam dla Was jedno, proste pytanie. Ile bylibyście w stanie zapłacić za namiary na klienta? Powiedzmy nazwę firmy i jej dane, adres www, frazy jakie wstępnie chcieli by pozycjonować, 2-3 zdania od właściciela/osoby zajmującej się stroną na jej temat oraz zgodę na przesłanie oferty wraz z umową na maila/telefonicznie/listownie lub nawet osobiście?

Ile jeżeli była by to wyłączność przedstawienia oferty a ile jeżeli takie namiary mogły by trafić do np 5 firm (klient by się zgadzał i wyrażał by na to zgodę). Coś jak zlecenia.przez.net, jednak od bardziej świadomego klienta (znającego cenę i warunki ogólnie przyjęte przez większość firm).

Klient wiedziałby, że pozycjonowanie to dłuższy proces, że należy podpisać umowę na przynajmniej 12 miesięcy (i więcej w przypadku fraz trudnych), wymagałby płatności za efekt, faktury VAT i profesjonalnej obsługi, raportów itd. Wiedziałby też mniej więcej, bo zostałby poinformowany wcześniej, że może go to kosztować w granicach np 50-300 zł (dla prostych fraz) lub znacznie więcej w zależności od trudności. Wstępne informacje cenowe otrzymałby jeszcze przed wyrażeniem zgody na taką ofertę. Wiedziałby też, że trudne frazy były by dla niego wiele większą inwestycją.

Wejście klienta nie koniecznie świadomego na stronę trafiającego z Google Adwords warte są średnio 2,5 zł za klik (i znacznie więcej). Jednak oczywiste jest, że zapytań w stosunku do ilości wejść jest znacznie mniej.

Zapraszam do wyrażenia swojego zdania. 0 zł, 5, 10, 50, 100? Ile Waszym zdaniem są warte namiary na świadomego klienta oczekującego oferty? A ile nieświadomego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to ugryźć. Negocjować warunków za kogoś nie miałem zamiaru. Klienta można nastawić na prawdopodobne widełki cenowe, czas realizacji, długość podpisania umowy, to co będzie musiał przygotować itd

Rozumiem, że żadna kwota za udostępnienie wspomnianych danych klienta tak przygotowanego nie interesowała by nikogo z forum? Portal UbezpieczeniaOnline.pl sprzedaje same dane kontaktowe do klienta, który wypełnił formularz nawet po 40zł. Zastanawiałem się więc, czy wśród pozycjonerów było by zainteresowanie podobną usługą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem zainteresowany.

Odezwij sie na PW lub maila leszek@wolany.pl -masz chyba zapchaną skrzynke na forum.

mozemy pomyslec o platnosci za przekazanie kontaktu, albo za podpisaną umowe. do uzgodnienia :D

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozycjonowanie jest bardziej niszowe, niż sprzedaż ubezpieczeń

nie mogę mówić za wszystkich, ale ja nie płacę za takie namiary

moi telemarketerzy wyciągali z takich "super baz" około 10-20% rzeczywistego klienta, a umowy były podpisywane tylko z częścią z nich... bo "za drogo" :D większość z nich myśli, że proces pozycjonowania, to taka magiczna różdżka w naszych rękach i pstryk :D

gizmo: "żółty" użytkownik nie może używać PW

dymna.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaw namiary na siebie, a na pewno chętni się znajdą. Jak wspomnieli przedmówcy % od umowy byłby bardziej miarodajny, jednak konkretna kwota, płacona od razu to prostsze i szybsze, jeśli zależy Ci na czasie rozwiązanie.

Nie ma to jak skuteczna pozycjonowanie od  mediapremium.pl ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności