Skocz do zawartości

marketing szeptany


luman

Rekomendowane odpowiedzi

Ja to ci proponuje ustalić frazy i tematy które cie interesują ,następnie znaleść "żyjące" fora pod nie ,potem znaleśc uzytkownika/ów którzy są naj aktywniejsi na nim i tacy z którymi chętnie inni rozmawiają nastepnie z ta osoba sie dogadać czyli płacić aby promował delikatnie twój produkt czy stronę ,ewentualnie jak nie będzie chciał to zapłacić za link w postach(stopce chyba) . ale to tylko taki mój pomysł dziwny :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw polecam zrozumienie co to jest marketing szeptany, bo wątkodawca pisze o marketingu szemranym

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

istnieje dziwne przekonanie że marketing szeptany jest czymś prostym i każdy może się tym zająć. Wbrew pozorom to nie takie proste w użyciu narzędzie i wykonując MS po łebkach możemy zrobić więcej złego niż dobrego

Mayko.pl - skuteczne pozycjonowanie stron www
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw polecam zrozumienie co to jest marketing szeptany, bo wątkodawca pisze o marketingu szemranym

https://www.szeptamy.pl/index.php/Informacj...ks-etyczny.html

Chyba nie działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie działa bo odpuściłem sobie, 100% potencjalnych klientów na szeptanie wymiękało jak usłyszało o darmowych próbkach, ambasadorach marki itp. To było coś na kształt "skutecznego pozycjonowania za 9,90" i pytania ile kosztuje jeden post na forum.

Polski rynek dopiero w temacie raczkuje ludzie mylą buzz marketing z marketingiem szeptanym nawet władają do tego samego worka marketing partyzancki ;)

Napiszę, że samo przygotowanie do jakiejś akcji w miare sensownej na forach wymaga kilku miesięcy przygotowań. W marketingu szeptanym nie ma się tak naprawdę wpływu na opinie o produkcie, można jedynie próbować ukierunkowywać dyskusję.

a czym się niby różni marketing szeptany od szemranego?

jest jedna zasadnicza różnica - marketing szeptany to jest budowanie opinii wśród znajomych przez osobę która miała styczność z produktem/usługą w każdym innym przypadku jest to marketing szemrany ...

edytowane, widzę , że Mirek na swoim blogu wrzucił do jednego worka nawet buzz marketing a to zupełnie inna para kaloszy (sprawdźcie sobie co tak naprawdę oznacza i jakie jest znaczenie słowa buzz- jest to wzudzenie zainteresowania, zrobienie szumu wokół czegoś - działanie jednorazowe ale z możliwością powtarzania, natomiast marketing szeptany to jest działanie rozłozone w czasie , ciągłe i co najwyżej ukierunkowywane)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim marketing szeptany nie ogranicza się do działań w internecie, tylko ma szersze zastosowanie i działanie.

W tym temacie raczej mowa jest o marketingu szeptanym w sieci lub jeszcze węziej - marketing szeptany na forach.

Poradnia Dietetyczna Magia Zdrowia, a w niej przyjazny dietetyk :).

Centrum Medyczne z Wrocławia - lekarze specjaliści, badania, rehabilitacja.

Strona internetowa poświęcona unikatowej chińskiej sztuce walki - wejdź na kung fu Wrocław!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności