Skocz do zawartości

Przyciski społecznościowe


Rzezniczek

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Opłaca się dawać na stronę przyciski typu Wykop, Grono, Kciuk, Flaker itp?

Ktoś u was klika w te przyciski? Jakiś warty uwagi czy olać? Jak u was ze statystykami klików w podobne przyciski?

Temat dotyczy wszystkich przycisków za wyjątkiem Google+1 i Facebooka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie czytałem artykuły w necie, iż przycisk Wykopu jest użyteczny. Chciałem to potwierdzić.

Według mnie w Polsce liczą się tylko: Google+1, Facebook, Wykop i na szarym końcu Śledzik z Naszej Klasy.

Twittera testowałem, ale jakoś tego w Polsce nie widzę - chociaż jest dobry do indeksacji i można tam niezły spam pociągnąć.

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska klikają, ale na wykop wiadomo, trzeba uważać. Idzie zajechać serwer. Wejść sporo. Podobnie na kciuku, tylko mniejszy ruch. Z tym, że to są wejścia chwilowe, jedno- dwudniowe, oni zazwyczaj nie zostają na dłużej. Jak dasz coś na Facebooka, czy kciuka to przy dobrym temacie można liczyć na to, że inni przybysze w to klikną. Wykop jednak jak dla mnie odpada, zawsze zakopują, tam jednak idzie komercja oraz to, kto daje wykopa. Zwykłym userom ciężko się przebić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że Wykop znacząco podnosi ruch na stronie i warto go mieć. Inna sprawa to to, że trzeba też mieć na tyle ciekawe informacje żeby ktoś to na Twojej stronie kliknął i zareklamował na Wykopie.

Baza zdjęć z fotoradarów - Sprawdź szybko i za darmo, czy fotoradar Cię złapał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już rozmawialiśmy na PM z Rzezniczekiem na ten temat, ale wszystkim powtórzę:

Facebook rządzi, istnieją serwisy które mając odpowiednio przebojowy content dzięki Facebookowi mają 99% wejść z Facebooka + 1% Google (ew. w tym 10-20% direct)

Google +1 to przyszłość, ci którzy to najwcześniej zauważą, ci na tym najwięcej zarobią, zgodnie z zasadą "pierwszy bierze wszystko" (realnie oczywiście nie wszystko, tylko 80% ;P). Nie sądzę żeby mając tak szerokie narzędzia (zbudowanie wokół siebie całego internetu za pieniądze akcjonariuszy), pozwolili sobie teraz na klęskę w stylu Orkut, Video, czy Buzz.

Wykop liczy się niekiedy w Polsce, konkretnie wtedy, gdy masz przebojowy content (np. śmieszne obrazki, jakąś wstrząsającą polityczną spiskową teorię, dramatyczną historię), rodem z Faktu. Realnie, jeden klik z Wykopu da Ci dosłownie 2 wejścia na krzyż, miazga zaczyna się od 1000 Wykopów. Miałem kiedyś post na ok. 2500 wykopów i efekty są faktycznie dobre.

Cała reszta to w realiach polskich strata czasu i cennego miejsca i konwersji - jak masz jeden przycisk Like, to będziesz mieć w niego więcej kliknieć niż jak masz Like, Digg, Twitter, Stumbleupon, etc.

Na stronach trzeba lansować także FanPage, jeżeli zamierzasz publikować regularnie. Słowo REGULARNIE jest tutaj kluczowe i jest związane z ogólnym podejściem do mediów społecznościowych. Najważniejsze jest angażowanie fanów, tak, aby żyli Twoją stroną, uczestniczyli w niej, komentowali, lajkowali, itp. Dzięki temu - jak to pisze jeden z przedmówców - z ruchu jednodniowego, robi się codziennie ruch jednodniowy.

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności