Skocz do zawartości

Dotpay problem z wypłatą


krzysiek_web

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 136
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

W ogóle nie wiem czy to możliwe, ale mam wrażenie, że dotpay ma w ogóle teraz problemy z przyjmowaniem płatności od zamówień. Nie mam na to jakiś twardych dowodów, ale sprzedaż zawsze mam w trendzie wzrostowym, oglądalność serwisu taka sama (a nawet lepsza(, współczynnik konwersji mam od 2 lat niezmienny, a w tym miesiącu radykalnie spadła mi sprzedaż w serwisie (sam serwis funkcjonuje normalnie), a natomiast u moich partnerów (którzy korzystają z innych systemów płatności) sprzedaż wzrosła - tak jakby u mnie nie mogli kupić i szukali gdzieś indziej.

najlepsze ciastka na świecie stroopwafels prosto z Holandii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Czy u Was coś się zmieniło? Ja znów grubo ponad miesiąc czekam na wypłatę. 0 odpowiedzi na maile. Ktoś tu wcześniej pisał, że ich problemy miały się w październiku skończyć a mamy grudzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy u Was coś się zmieniło? Ja znów grubo ponad miesiąc czekam na wypłatę. 0 odpowiedzi na maile. Ktoś tu wcześniej pisał, że ich problemy miały się w październiku skończyć a mamy grudzień.

Bez zmian. Ostatnia wypłata to znowu miesiąc.

BTW: https://www.facebook.com/DotPay.oszukuje

U mnie w sumie nie najgorzej:

31.10 - dostali rachunek

21.11 - wypłata

Faktycznie "nie najgorzej" ;D Tylko 3 tygodnie ;)

Dla porównania moje PayU: wypłata dzisiaj, 1.12.2011 tuż po północy, przelew na koncie: dzisiaj 1.12.2011 po godzinie 12 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nrm, jakby nie patrzeć to zmieścili się w regulaminowym terminie 20 dni roboczych. Co nie zmienia faktu, że w dzisiejszych czasach standardem są wypłaty do kilku dni dlatego uciekam od nich ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czekaj w nieskończoność, zmień operatora lub podpisz nową umowę z polskim oddziałem DotPay nie będziesz miał problemów z terminami.

Na stronach zmienisz w większości tylko ID konta.

Dodatkowo prowizje pobierane przez dotpay będą mniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pewnych źródeł mam informację, że problemy dotyczyły wyłącznie umów podpisanych z brytyjską spółką (Ltd.) a nie polską (S.A.).

Czy ktoś może potwierdzić (na własnym, a nie zasłyszanym przykładzie), że spółka polska ma (regularne) opóźnienia?

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności