Skocz do zawartości

[prywata] jaki router ?

zgred

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje wymienic swojego TP-Linka (router+wifi = dostęp do ADSL nerwostrady) na jakiś inny, ktory ma możliwosc VoIP i podlączenia do freeconeta.

Co byście polecili w miare niedrogiego i coś co nei jest linkzwisem/ciscowym produktem.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

Ja do VoIPa używam bramki VoIP Cisco (Linksys) PAP2T podłączonego do normalnego routera. Na tym postawiłem cały dział telemarketingu (25 podwójnych bramek czyli dla 50 osó:). Całość pokonfigurowana pod usługi internrtcalls.

Ale jak właśnie doczytałem, ty szukasz innej marki, a z innymi nie mam doświadczenia.

Niemniej jednak moje rozwiązanie sprawdza się doskonale w praktyce, jedyne zwisy, to te wynikające z łącza (TP).

Strony internetowe Gorzów

Nieuczciwy kontrahent? Nie wiesz jak napisać wezwanie do zapłaty? daj znać na prv, prawnik zrobi to za Ciebie.

Darmowy katalog stron

Czyli Siskacza masz podłaczonego do portu ETH w routerze dostępowym ?

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

W skrócie tak (oczywiście wszystko przez gniazdka rozprowadzone w pomieszczeniu, połączone przez panel crossowy do routera).

Telemerketerki mają boksy, na 2 boksy pod stołem wisi sobie bramka, do której sa podłączone po 2 telefony.

edit:// nie wiem jak w innych , ale w tej konfiguracji ważne są stałe adresy IP przydzielone do bramek, z dynamicznymi miałem probelemy.