Skocz do zawartości

[Wykonam] Tanie Precle !

Herkules

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nazywam się Tomasz, piszę precle już od jakiegoś czasu, szukam stałych zleceniodawców, takich wywiązujących się z terminów wypłaty i zleceń, niestety nie mogę na nich trafić

Zostawiam więc swoje ogłoszenie tu :

Cena precle 1000-1,10

Długość obojętna, dostosuje się

Piszę również inne rodzaje tekstów, zabawa słowem to dla mnie przyjemność

Jestem aktywnym zawodowo studentem więc nie wystawie ani FV ani nie podpisuje żadnych umów, najlepsza forma współpracy, na początek allegro, są tam moje dane i można znaleźć wiele pozytywnych komentarzy dotyczących tego co robie

Zapewne pojawi się pytanie czemu tak tanio? Szanuje ludzi, i uważam, że należy cenić innych, skoro mi za godzinę pracy oferują od 8 do 10 zł to czemu mam od kogoś wyciągać więcej ?

Niestety jest coraz więcej osób które robią sobie ze mnie i innych pewnie takich osób jak ja żarty, ja rozumiem wszystko ale więcej szacunku

Czy wykonuje teksty próbne?

Nie, wiele razy wysyłałem po sztuce to tu to tam, i zero odzewu, nawet i po 5, nie oszukiwałbym państwa gdybym nie umiał pisać precli

Czy teksty piszę sam?

Tak, wszystko piszę sam, im lepsza finezja w tworzeniu zdania, tym lepiej, choć w niektórych tematach nie odchodzę od norm czy schematów które trzeba zachować

Jeśli ustalamy jakieś zasady na początku, ja podsyłam ci pierwsze precle, akceptujesz je, i piszę według ustalonych zasad ( teksty pod blogi itd..) to nie zmieniam ich 12 godzin przed oddaniem pracy jaką dla ciebie wykonałem :)

Jeśli są jakieś pytania? sugestie? Zapraszam do kontaktu, ale tylko poważnych ludzi, nie będę nikogo naciągał na pieniądze, by wziąć tyle zleceń ile się da, oceniam swój wolny czas i określam termin lub dzienną ilość znaków

gg : 24113731

meil : tegochcialem@tlen.pl

Jeśli jest możliwość proszę o sprecyzowanie swojej oferty, odpowiem najszybciej jak się da

Dziękuje za zapoznanie się z moją ofertą