Skocz do zawartości

Fakt czy naciąganie?

Crossbow1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Jestem tu nowy i zielony w temacie. Od niedawna prowadzę swój sklep internetowy i w związku z tym temat pozycjonowania jest dla mnie bardzo ważny. Ponieważ jestem zielony w temacie (jedyny mój sposób pozycjonowania a raczej pozyskania klientów to Google Adwords). Skontaktowałem się z profesjonalną firmą zajmującą się pozycjonowaniem. Ich oferta mnie trochę zaskoczyła. Polecają mi oni własnie, że staną się moimi menedżerami w Linkach sponsorowanych, jednak oczywiście nie za darmo. Oto ich propozycja:

za 1000 Pln w tym 40 % za obsługę - zrobią ok 2400 przekierowań

za 2500 Pln w tym 37 % za obsługę - zrobią ok 3000 przekierowań

Ceny trochę wysokie. 2400 przekierowań daje w przeciągu miesiąca liczbę 80 przekierowań dziennie. Zaskoczyło mnie to trochę bo sam nie znając się zbytnio na Google Adwords wykreowałem sobie ok. 90 dziennie a licząc, że za przekierowanie płacę około 0.25 zł łatwo wyliczyć, że za 2400 przekierowań płacę 600 zł. W związku z tym napisałem do nich prośbę o wyjasnienie w czym ich propozycja ma przewagę nad moją. Oto odpowiedź:

CYTAT:

"podaje Pan liczbę kliknięć lecz mamy różne kliknięcia z różnych pozycji co generuje różne kwoty za kliknięcia. My skupiamy się nad zwiększeniem sprzedaży a nie na liczbie kliknięć. Dla mnie jest istotne ile produktów Pan sprzedał w tych 90 kliknięciach?"

KONIEC CYTATU.

Odpowiedź na to pytanie nie jest niestety dla mnie optymistyczna. Rzeczywiście nie sprzedałem ani jednej sztuki towaru (w moim przypadku gitar). Bardzo proszę bardziej ode mnie zaawansowanych użytkowników o opinię, czy rzeczywiście to moje pozycjonowanie jest tak słabe a ich tak dobre, że przy linkach bezpośrednich tej firmy moja sprzedaż nagle by ruszyła? Nadmieniam, że zaoferowali mi te 2400 przekliknięć przy tych samych słowach kluczowych co moje.

Będę wdzięczny za rady sugestie i odpowiedzi.