Skocz do zawartości

proxy do SB.

Odo

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku wspomnę, że jestem początkującym użytkownikiem więc proszę o wyrozumiałość ;) chyba mam problem z proxy, przy operacjach daje mi wyniki. które nie pokrywają się z rzeczywistością na konkretne proxy mam zawsze error 404 przy sprawdzaniu indeksacji. Zebrałem listę z harvestu i wiem, że są one współdzielone stąd pewnie ten problem.

Zamierzam bardzo intensywnie korzystać z SB. Bardzo proszę o pomoc i radę osób, które korzystają odpłatnie z proxy. Jaka pula ip w praktyce wystarcza przy częstym korzystaniu z SB (ze 3 operacje dziennie będzie), polećcie jakieś konkretne usługi, a może bardziej opłaca się postawić dedyka ze squidem?

Znajdź sobie program do szukania proxy darmowych, później tylko wrzuć go scrapeboxa i przefiltruj.

A jeżeli chcesz wykorzystać to do postowania to albo musisz mieć zmienne IP(Netia, TP) i wtedy nie potrzebujesz kupować a jak nie masz to pozostaje kupić.

Robię tak i całkiem nieźle śmiga jak za darmo :D.

Myślę że oferuję naprawdę wytrzymały worek bokserski lub worek treningowy dla małych i dużych Facetów lubiących kobiety ;-)

Pozlecam to https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...mp;#entry923778 - proxy bramki do prostowania taniej skuteczniej, i jednorazowo wspomożesz dzieci.

Do pozyskania darmowych publicznych musisz mieć parę softów do szukania ( jest tego ogromna ilość), a do testowania najlepszy ProxySeoMaster co jest w pakiecie z PINGMASTERem

On serwer tez powie gdzie kupić, IP tez. Średnio 5 -6 USD serwer, IP od 0,75 USD

p.s VMline jak zobaczyłem wasze ceny na WindowVPS to na prawdę się uśmiałem :D, wiem że swoim postem chciałeś dowalic konkurencje, a bierz pod uwagę jedno Kazek76 robi to ZA DARMO, wiec najpierw zrób coś ty za darmo a dalej się wypowiadaj

po 2 gie taką postawa szargasz wizerunek firmy , ale to już twoja sprawa