Skocz do zawartości

Problem z indeksacją wpisów w katalogach itd.

BrzekuPL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Mam problem z indeksacją wpisów w katalogach i chciał bym prosić o jakąś poradę. Na wstępnie podkreślę, że jestem amatorem w tej dziedzinie, staram się pozycjonować swoją stronę we własnym zakresie bo niestety nie stać mnie na zlecenie tego profesjonaliście chociaż oczywiście bardzo chętnie bym to zrobił bo jasna cho.... mnie z tym już bierze i straciłem resztę cierpliwości.

Na początku dawałem linki do swojej strony poprzez seolighta z wbudowaną mieszarką, zsynomizowałem tekst i dawałem do darmowych katalogów wyszło tego z 600 sztuk systematycznie po 10 jakieś, później miałem małą przerwę a domena dojrzewała trochę teraz ma niespełna rok chyba, jakiś czas temu znowu zacząłem walczyć o jej pozycję dałem trochę darmowych linków i jakieś 220 płatnych wpisów po 10 dziennie, użyłem do tego dwóch zmieszanych tekstów, niestety wpisy się ni diabła nie indeksują. Wyczytałem ostatnio na blogu, że wpisy mają być teraz niesamowicie unikalne, więc zacząłem poprawiać wpisy w seo katalogach na pisane z palca, dodałem też trochę nowych płatnych pisanych z palca ale się wypalam bo ile razy można opisać innymi słowami tą samą branżę ?

Pozycja strony zawisła na końcu 4 strony, seoquake pokazuje 48 zaindeksowanych wpisów przez cały ten czas, było 50 ale dwa gdzieś uciekły, więc co z tą indeksacją ? nie mam już pojęcia i siły bo na tyle wpisów w indeksie nic nie przyrasta a ostatnie 220 płatnych to chyba dało tylko 2 nowe w indeksie. Albo coś knocę albo nie wiem.

Mogli byście coś poradzić ?

Zacząłem dziś myśleć o statlinku, może w ten sposób było by łatwiej. Nie wiem ile punktów trzeba mieć tam na miesiąc ale może nie było by to takie drogie.

Będę wdzięczny za każde słowo porady bo wymiękam.

Mogli byście coś poradzić ?
Zapoznanie się z podobnymi i uniwersalnymi w kwestii indeksacji tematami na tym forum !