Skocz do zawartości

SEOLINE.PL 256 IP z 80 klas, PrestaShop Hosting!


lukaschemp

Rekomendowane odpowiedzi

Przekonaj się sam, mamy okres testowy 14 dni można wszystko sprawdzić samodzielnie. Opinie masz niestarsze jak miesiąc czasu więc nic się nie zmieniło jeśli chodzi o jakość i podejście do Klienta. Zapraszam do współpracy!

SEOLINE.PL - 256 adresów IP, 80 klas adresowych, stabilny i tani hosting SEO. Sprawdź nasze promocje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

teraz czesc dziala ale nie calosc dopiero co 11 precli zainstalowalem a juz czuje ze szykuja sie przenosiny

To ciekawe na stronie mamy "Stan sieci/serwerów"

0 Otwarty | 0 Zaplanowano | 0 Rozwiązano

Nie zanotowano problemów

« poprzednia następna »

Informacja: Jeśli pojawi się problem z serwerem, na którym znajduje się Państwa konto, będzie ono oznaczone złotym kolorem

0 Problemów wow:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę trudno kontaktować się skoro strona wasza także nie działała a nie każdy zapisuje wszystkie kontakty które kiedykolwiek mogłby by mu się przydać prawda? Ja już się skontaktowałem więc tutaj się zamykam i liczę na rozwiązanie problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisał Pan maila, otrzymał odpowiedź. Jeśli ma Pan jakikolwiek problem nadal z usługą to proszę o kontakt mailowy lub otworzyć ticket do pomocy technicznej z panelu klienta.

SEOLINE.PL - 256 adresów IP, 80 klas adresowych, stabilny i tani hosting SEO. Sprawdź nasze promocje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż napiszę że w miarę miło zostałem potraktowany i mój problem został rozwiązany szybko:) Dlatego nie zostaje mi nic innego jak wycofać negatywna opinie, co prawda awaria była 2 godzinna prawie ale szybko zostało załagodzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Część Klientów między innymi z Aster / UPC ma dzisiaj problemy z dostępem do różnych stron (nie mówię o tylko naszym serwerze, a o dziesiątkach innych). Sam tego doświadczam, problem u tych operatorów trwa nadal.

SEOLINE.PL - 256 adresów IP, 80 klas adresowych, stabilny i tani hosting SEO. Sprawdź nasze promocje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam,

Czy u innych klientów tego hostingu też jest problem z ładowaniem się stron? Ostatnio coraz częściej moje strony nie ładują się. Do tego aby napisać ticket trzeba wejść na stronę firmową, która też nie chce się wczytać.

Piszę do użytkowników hostingu ponieważ według obsługi technicznej wszystko jest ok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio coraz częściej moje strony nie ładują się.
Moim zdaniem chwilami jest zdecydowanie gorzej niż parę miesięcy temu gdzie sam byłem pod wrażeniem szybkości ładowania z tego hostingu.

seoline.pl - chyba czas "coś" z tym zrobić.

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Spadek jakości w ostatnich dniach był spowodowany awarią macierzy, właśnie kończy się odbudowywać to mogło spowodować chwilowe spadki wydajnościowe. Warto skontaktować się z BOK, nie prowadzimy pomocy technicznej na forum.

SEOLINE.PL - 256 adresów IP, 80 klas adresowych, stabilny i tani hosting SEO. Sprawdź nasze promocje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto skontaktować się z BOK, nie prowadzimy pomocy technicznej na forum.
Warto, warto, bo BOK działa nawet w sobotę :)

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spadek jakości w ostatnich dniach był spowodowany awarią macierzy, właśnie kończy się odbudowywać to mogło spowodować chwilowe spadki wydajnościowe.

Taka informacja powinna zostać wysłana mailingiem do wszystkich klientów zaraz po awarii. Teraz wygląda to tak, że kto zauważy i się upomni to otrzyma odpowiedź a reszta niczego wiedzieć nie musi :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności